English

فرمانداران زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه‌گردشگری در سواحل را فراهم کنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی گفت: برای سرمایه گذاری منتظر دولت نباشیم و فرمانداران باید زمینه سرمایه گذاری و توسعه گردشگری در سواحل کشور را فراهم کنند.

فرمانداران زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه‌گردشگری در سواحل را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر استانی به هرمزگان به شهرستان جاسک سفر کرده، در حاشیه بازدید از پروژه درمانی و بهداشتی این شهرستان اظهارداشت: نیروهای غیربومی را نمی توان مجبور به حضور دایم در این منطقه کرد و بیشتر آن‌ها پس از گذراندن طرح، از جاسک خارج می شوند.

وی ادامه داد: از همین رو باید ترتیبی برای تربیت نیروهای پزشک متخصص بومی در این منطقه در نظر گرفت و در همین راستا نیز به دانشجویان نخبه شهرستان جاسک در دفترچه سنجش کنکور سراسری، حتماً باید سهمیه بومی و کد محلی اختصاص یابد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: سهمیه استانی، مشکل کمبود پزشک در شهرستان جاسک را حل نمی‌کند و حتماً باید به اسم این شهرستان، کد محلی وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: امسال در شورای انقلاب فرهنگی افزایش ۲۰ درصدی سهمیه پزشک مصوب شده که تلاش می‌شود، بعنوان سهمیه بومی در دفترچه سنجش قرار گیرد.

فرمانداران زمینه سرمایه گذاری و توسعه گردشگری در سواحل را فراهم کنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر فرمانداران در جذب سرمایه های بخش خصوصی، گفت: برای سرمایه گذاری منتظر دولت نباشیم و فرمانداران باید زمینه سرمایه گذاری و توسعه گردشگری در سواحل کشور را فراهم کنند.

عین اللهی با اشاره به اینکه منطقه هرمزگان و شهرستان جاسک از ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری برخوردار است، گفت: صنعت توریسم و گردشگری زمینه ساز اشتغال‌زایی در داخل و خارج از کشور است و باید بتوان از ظرفیت های موجود به درستی استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه