English

توسعه گردشگری دریایی سبب افزایش رونق اقتصادی در مازندران می‌شود

سیاوش رضوانی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های بسیاری خوبی در حوزه شهرستان نوشهر برای توسعه گردشگری پایدار دریایی با کیفیت بالا و استانداردها وجود دارد، گفت: توسعه گردشگری دریایی سبب افزایش رونق اقتصادی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در نشست با استاندار آستراخان روسیه و هیأت همراه ایرانی که به بندر نوشهر سفر کردند، درباره توسعه سفرهای دریایی در راستای گردشگری دریایی، خاطرنشان کرد: درصدد اجرای این طرح در مرحله نخست به کشورهای حاشیه خزر که مسافت کمتری با بندر نوشهر دارد هستیم که با توسعه گردشگری دریایی حتی پروازهای فرودگاه نوشهر هم زیاد می‌شود.

رضوانی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های بسیاری خوبی در حوزه شهرستان نوشهر برای توسعه گردشگری پایدار دریایی با کیفیت بالا و استانداردها وجود دارد، گفت: توسعه گردشگری دریایی سبب افزایش رونق اقتصادی می‌شود که امیدواریم با پیگیری‌هایی که در سطح استان در حال انجام است این صنعت توسعه و رونق یابد و البته مناطق گردشگری باید هر روز در حال توسعه و به‌روزرسانی باشد.

وی با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شده و قابل انجام شونده در بندر نوشهر در راستای توسعه فعالیت‌های گردشگری نیز مورد تبادل نظر قرار می‌گیرد، افزود: به‌دنبال آن هستیم تا بخش خصوصی ما و آستراخان روسیه با همکاری یکدیگر زمینه توسعه گردشگری دریایی را فراهم کنند و در کل به‌دنبال سرمایه‌گذاری با آستراخان برای فعال کردن گردشگری به شکلی دو طرفه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با تأکید بر فعال کردن بخش توسعه صادرات گل و گیاه و کنسانتره و… با از ظرفیت بندر نوشهر، تصریح کرد: اگر در مازندران صنعت گردشگری دریایی را به طور اصولی و زیربنایی انجام دهیم می‌تواند تحول‌آفرین باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه