English

براساس تقویم آموزشی سالجاری؛

آغاز برگزاری دوره های آموزشی کارکنان شهرداری بندرعباس

مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری گفت: دوره های آموزشی کارکنان شهرداری بندرعباس براساس تقویم آموزشی 1400 برگزار می شود.

آغاز برگزاری دوره های آموزشی کارکنان شهرداری بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فوزیه سالاری مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری اظهار کرد: مجوز برگزاری برنامه آموزشی شهرداری بندرعباس در سال جاری از سوی سازمان شهرداریها و همیاریهای کشور جهت اجرا به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ابلاغ شد.
سالاری گفت: تاییدیه برنامه آموزشی سال ١٤٠٠کارکنان شهرداریها جهت برگزاری دوره ها، در چارچوب برنامه مصوب سازمان شهرداریها ارسال شده وجلسات هماهنگی جهت اجرای آن در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شده است.
وی بیان کرد: تمامی شهرداریهای استان بعد از گرفتن استعلام بها از مراکز آموزشی معتبر در نهایت جهاد دانشگاهی بندرعباس را به عنوان مجری آموزشی برگزاری تقویم آموزشی ١٤٠٠شهرداریهای استان انتخاب کرده اند که پس از عقد تفاهم نامه و قرارداد با مجری آموزشی دوره از دیماه آغاز و تا شهریورماه ١٤٠١ ادامه خواهد داشت.
مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: روند نیازسنجی دوره های آموزشی کارکنان در ماه پایانی هرسال آغاز و بعد از آن جهت تایید در کمیته آموزش شهرداری به معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری ارسال و سپس جهت تصویب به سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ارسال می شود.
سالاری تاکید کرد: دوره ها بصورت حضوری و غیر حضوری و مکاتبه ای برگزار می شود که هم اکنون ٤دوره مکاتبه ای در حال برگزاریست و دوره ها در ٣بخش تخصصی، عمومی و مدیریت برگزار خواهد شد.
وی در پایان افزود:  با توجه به شرایط خاص کشور دوره های آموزشی ترجیحا بصورت غیرحضوری و دوره های حضوری با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا می شود وبعد از برگزاری و اجرای هر دوره آموزشی، ارزیابی و پایش دوره ها پس از ٣ماه و از فراگیران پس از٦ماه صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه