English

طی احکامی؛

سرپرست فرمانداری‌های بندرلنگه و بستک معرفی شدند

استاندار هرمزگان با صدور احکامی سرپرست فرمانداری‌های بندرلنگه و بستک را معرفی کرد.

سرپرست فرمانداری‌های بندرلنگه و بستک معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با صدور احکامی فؤاد مرادزاده را به عنوان سرپرست فرمانداری‌ بندرلنگه و ولی بستان را به عنوان سرپرست فرمانداری بستک معرفی کرد.

در بخشی از این احکام آمده است:

انتظار می‌رود با بذل توجه به منشور اخلاقی دولت مردمی ایران قوی و در هماهنگی با دیگر دستگاه‌های کشوری و لشکری و با بهره‌گیری از نیروهای مجرب و توانا در انجام وظایف محوله، عمل نمایید.

همچنین اینک که به عنوان بخشی از بدنه دولت سیزدهم به خدمت مشغول هستید، امیدوارم با اتکال به ذات ایزد منان، خود را خدمتگذار صادق برای مردم شریف استان هرمزگان و شهرستان‌های بندرلنگه و بستک دانسته و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سربلندی جمهوری اسلامی ایران، کوشا باشید توفیق روزافزون شما را آرزومندم.

فؤاد مرادزاده از نیروهای جوان مجموعه استانداری هرمزگان است که پیش از این بخشدار مرکزی شهرستان بندرلنگه بود و دیگر سوابق اجرایی و مدیریتی از جمله بخشدار شیبکوه شهرستان بندرلنگه، بخشدار مهران شهرستان بندرلنگه و بخشدار تخت شهرستان بندرعباس را در کارنامه دارد.

ولی بستان از نیروهای جوان استان هرمزگان و شهرستان بستک است که سوابق مختلف مدیریتی و اجرایی از جمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستک، عضو شورای اسلامی شهر بستک، مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بستک، عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان بستک را در کارنامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه