English

بیانیه احزاب انقلابی استان همدان در پی انتصابات اخیر استانی و شهرستانی

احزاب انقلابی استان همدان با اشاره به اهمییت گفتمان انقلابی وکسانیکه بتوانند این گفتمان را حفظ وتقویت نمایند بر تصمیم گیری های منجر به انتصاب هایی که رخ داده است دارای گلایه بوده و مراتب احوال خود و نگاه لازم را در بیانیه ای یادآور شدند.

بیانیه احزاب انقلابی استان همدان در پی انتصابات اخیر استانی و شهرستانی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، احزاب اصولگرا دارالمومنین همدان در پی انتصابات اخیر استانی و شهرستانی بیانیه ای منتشر کردند که متن آن به شرح ذیل است:


بسمه تعالی

امام صادق(ع)

استشر فی عملک أولئک الذین یخافون من الله العظیم.  

در کار خود با کسانی مشورت کن که از خدای بزرگ بترسند.   (بحارالانوار جلد ۷۵ صفحه ۹۸ ،  الحیاة جلد ۱ صفحه ۳۲۱)

پس از هشت سال بی تدبیری دولت روحانی که امید را از دل مردم زدود ، با نزدیک شدن به انتخابات دولت سیزدهم ، همه دشمنان ایران اسلامی با هر گرایش عقیدتی متفق شدند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف نمایند و چنین القاء می نمودند که راه اعتراض به وضع موجود پشت کردن به صندوق های رای است !  

تزریق این گفتمان با هزینه میلیاردها دلار و با بهره گیری از امپراتوری رسانه ای نه برای دلسوزی با مردم و تغییر وضع نابسامان موجود ، بلکه برای مقابله با اصل نظام تدوین و تبلیغ می شد . 

اما برخلاف تبلیغ و القاء بیگانگان ، یاران انقلاب در وهله اول برای حفظ و  سربلندی نظام اسلامی و در مرحله دوم برای معرفی نامزد اصلح پای کار آمدند و در راستای اغنای مردم و جا انداختن این گفتمان که راه اعتراض قهر با صندوق‌های رأی نیست بلکه رأی جهت‌دار و انتخاب گزینه‌ایست که ریل اجرایی را عوض می‌کند ، اگر واقعا اعتراض دارید، برای تغییر وضعیت به صحنه بیایید ؛ با وجود تمام سختی ها و فشارهایی که به مردم آمده بود ، به لطف خداوند منان موفقیت نسبی حاصل شد و آیت الله رییسی بعنوان رییس دولت سیزدهم انتخاب گردید. 

در طول ایام تبلیغات ریاست جمهوری که می توان از آن بعنوان بیان گفتمان انقلاب اسلامی یاد کرد عهد بستیم که از سهم خواهی و تحمیل دوستان و نزدیکان به صرف اینکه چون از حزب ، گروه یا ستاد انتخاباتی ما هستند خودداری نماییم و هر چه در توان داریم برای کمک به دولت منتخب و استقرار دولت مردمی در کف اخلاص بگذاریم . 

پس از قریب به شش ماه از شروع بکار دولت سیزدهم بعلت کندی و تعلل در تغییر کارگزاران دولت قبل که کشور را تا لبه پرتگاه سقوط بردند نه تنها نگذاشته مردم طعم خوش تغییر را بچشند بلکه بخاطر کارشکنی ها هر روز بر نا امیدی مردم می افزاید !   

در استان همدان اما به علت تاخیری که در انتخاب و معرفی استاندار بوجود آمد که خود حدیث جداگانه ای دارد طبیعی بود که انتخاب مدیران استانی قدری به تاخیر بیافتد . 

پس از معرفی استاندار ، انتشار اطلاعیه ای از سوی یکی از تشکلات سیاسی حامی دولت مبنی بر عدم سهم خواهی و کمک برای اجرایی نمودن گفتمان انقلاب اسلامی که خط و مشی دولت بر آن استوار گردیده است تاکیدی بر عهد ایام انتخابات بود اما از فردای صدور اطلاعیه رییس سابق تشکیلات مورد نظر دقیقا در جهت عکس ، عنان امورات تصمیم گیری استانداری را در دست گرفت و خود را بی نیاز از هر گونه مشورت با دیگر یارانی دانست که عملا در بین مردم و اصطلاحا در کف میدان بودند ! 

هر روز که بیشتر پیش می رویم نتایج این خودمحوری را در تصمیم گیری ها و انتصابات به وضوح مشاهده می کنیم تا جایی که استفاده از مدیران متضاد و مخالف با گفتمان انقلاب اسلامی در پست های حساس و حاکمیتی صدای اعتراض دوستان و یاران انقلاب را بلند کرده است !   

در وهله اول با نشست های حضوری و پیام های دوستانه از باب امر به معروف و نهی از منکر وارد شدیم لیکن دوستان و یاران سابق که حالا یکه تازی به مذاقشان خوش آمده نصیحت دوستانه را حمل بر ضعف ما نموده اند ! 

با اطمینان و یقیین پای وصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند « در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد » خواهیم ایستاد و بی هیچ شک و تردیدی اجازه نخواهیم داد کسانی که عامل وضع موجود هستند ، در سر بزنگاه های خطیر در جهت کمک به ماندین موضع گیری داشته اند و در مخالفت با گفتمان انقلاب اسلامی اشتهار دارند به صرف ارتباط با فلان نماینده و یا سفارش فلان باند و تشکیلات ، پست های تاثیر گذار را اشغال نمایند ! جا دارد فرمایش رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود با نمایندگان مجلس که نسبت به دخالت برخی نمایندگان در انتصابات محلی واکنش نشان داده اند را یادآوری کنیم که فرموده بودند: «نمایندگان مجلس در انتخاب استانداران، فرمانداران و مسائل اجرایی دخالت نکنند.» 

روی کار آمدن دولت انقلابی نه تنها باعث نخواهد شد که لب بر اعتراض ببندیم بلکه برای حفظ و صیانت از خون هزاران شهید به خون خفته و پاسداشت فرامین امامین انقلاب اسلامی در نقد و مطالبه گری پیشگام باشیم . اجازه نخواهیم داد عاملان سرخوردگی مردم با تغییر رنگ و چهره ، پست ها را اشغال کنند و به دروغ ، عدم تخصص و مدیریت نیروهای انقلاب را جار بزنند .

ضمن تشکر و قدردانی از اهمیتی که به نیروهای بومی استان داده می شود و در چند مورد از توانمندی های یاران جوان انقلاب بهره گرفته شده است اما شایسته نیست که در قبال یک واقعیت که در اذهان عمومی و رسانه‌ها به عنوان نقطه ضعف مطرح می‌شود از کنارش بگذریم. 

در جمع بندی به نظر می آید انتصابات اخیر ، آنچه در برخی از پست های حساس و حاکمیتی دیده می شود انتصاب‌ها کمتر بر اساس شایستگی بوده و مدیران عمدتا سفارشی منصوب شده‌اند! 

ضعف مدیریت در انتخاب برخی از فرمانداری ها و مدیران استانی مشهود است ، عدم تغییر برخی مدیران که مشکلات حاکم حاصل عملکرد ضعیف آنان است باعث جری شدن این دست از مدیران سفارشی ، وابسته وبی کفایت شده است که هیچکدام با شعارهای ریاست محترم جمهوری سنخیت ندارد و باید این موارد از سوی مقام ارشد اجرایی استان با دقت مورد توجه قرار  گیرد. 

ما بعنوان جمعی از احزاب و تشکل های سیاسی ، مسئولین و فعالان ستادهای تبلیغاتی آیت الله رییسی بصورت جدی ، شفاف ، برادرانه،خواهرانه و مشفقانه اعلام می داریم بیش از این سکوت در مقابل انتصابات و استفاده از افراد نشان دار و خارج  از محدوده گفتمان انقلاب اسلامی را برنمی تابیم و درخواست تجدیدنظر سریع در نحوه بکارگیری مدیران اجرایی و تغییر مدیران مسئله دار را داریم . 

 

امیدواریم استاندار محترم و مشاوران وی نصایح برادرانه را پذیرا باشند و نیاز به اقدامات از طریق رعایت سلسله مراتب و آتش به اختیار نباشد .

و من الله التوفیق

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه