English

سیر تحول در سیما و منظر شهری جزیره قشم

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از توسعه عمران شهری باهدف استانداردسازی سیما و منظر شهر قشم خبر داد.

سیر تحول در سیما و منظر شهری جزیره قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شاهد ملازم سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فعالیت‌های این مدیریت در دو بخش نگهداشت و توسعه به‌فوریت در دست اقدام است.
ملازم با اشاره به نیاز قشم به استاندارسازی در حوزه سیما و منظر شهری تأکید کرد: با توجه به هدف‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم برای تبدیل کردن جزیره به مقصد نخست گردشگری کشور، هم راستایی فعالیت‌های عمرانی با این هدف یکی از مهم‌ترین وظایف مدیریت امور شهری و روستایی است.
وی از آغاز فعالیت‌های توسعه عمرانی در شهر قشم طی هفته آینده خبر داد و گفت: نورپردازی، نصب المان‌های حجمی و نیمکت‌های پارکی و تحول فضای سبز با کاشت گونه‌های مختلف گیاهی و چمن‌کاری معابر و بلوارهای اصلی شهر بخشی از این عملیات است.
به گفته ملازم، در قسمت عمران ابنیه نیز تمامی معایب و نقایص معابر شهر قشم موردبررسی قرارگرفته و اقدامات مرمتی در پیاده‌روها، جدول‌ها و آسفالت سطح شهر به‌زودی آغاز می‌شود.
وی تأکید کرد: هدف دیگر از اجرای عملیات مرمتی، پیشگیری از سوانح ترددی و ترافیکی برای شهروندان است. 
سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از صبر و حوصله شهروندان در مراحل اجرای عملیات عمرانی تشکر کرد و گفت: امیدواریم شهروندان همراه با ما در حفظ و نگهداشت سرمایه‌های عمرانی شهر نقش‌آفرینی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی