English

اسناد مالکیت شهرک صنعتی طولا صادر و تحویل منطقه آزاد قشم شد

سند مالکیت شهرک صنعتی طولا به مساحت 2 هزار 600 هکتار از سوی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تحویل داده شد.

اسناد مالکیت شهرک صنعتی طولا صادر و تحویل منطقه آزاد قشم شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی درویش پور در جلسه با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان، گفت: نگاه کارشناسی و تخصصی در کنار هماهنگی و همکاری بخش های مختلف یکی از عوامل ایجاد افزایش کارایی و همچنین سطح رضایتمندی ساکنان و مراجعان است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: موضوع زمین در مناطق آزاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدوار هستیم که تثبیت مالکیت منطقه آزاد قشم ضمن ایجاد شفافیت، امکان مدیریت زمین و حفظ سرمایه ها و ظرفیت های موجود در منطقه را جهت ایجاد توسعه متوازن فراهم می کند.

وی اضافه کرد: جزیره قشم دارای ظرفیت های کم نظیر طبیعی، اقتصادی و گردشگری است و برای بهره مند شدن از این ظرفیت ها باید با دقت در واگذاری ها به سوی مالکیت و حاکمیت قانونی سازمان منطقه آزاد قشم حرکت کنیم.

به گفته درویش پور؛ امروز سازمان منطقه آزاد قشم مهمترین نقش را در حوزه صیانت از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم ایفا می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیرکل اسناد و املاک استان هرمزگان و رییس و کارکنان اداره ثبت اسناد شهرستان قشم، خاطرنشان کرد: هماهنگی بیشتر میان بخش ها و برگزاری مستمر جلسات می تواند زمینه ساز اجرای کامل تفاهم ناه میان دو مجموعه باشد و بستر را برای اقدامات خوب آینده جهت رفاه حال و ارائه خدمات بهتر به مراجعان فراهم کند.

همچنین سید عبدالرسول حسینی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان نیز در این جلسه گفت: برای حل مشکلات مردم نیازمند تشکیل کارگروه های تخصصی و برگزاری جلسات مستمر جهت هماهنگی بیشتر و انجام فعالیت صحیح و قانونی هستیم.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته (به ویژه از سال 1399) با راه اندازی سامانه های مختلف شاهد سرعت گرفتن فرآیند حل مشکلات، افزایش هماهنگی های میان بخشی و بهبود خدمات رسانی به مردم هستیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان افزود: با تثبیت مالکیت دولت، ضمن ایجاد شفافیت، امکان مدیریت زمین در منطقه آزاد قشم به صورت یکپارچه فراهم می شود.

حسینی با بیان اینکه این دست اقدامات می تواند به رونق فضای تولید در منطقه کمک کند، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک اسناد مربوط به سایر اراضی منطقه نیز صادر و در اختیار سازمان منطقه آزاد قشم قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی