English

اطلاعیه؛

اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان خواست برای دریافت سیلندر گاز مایع حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه با مراجعه به آدرس http://newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت نام دریافت الکترونیک گاز مایع اقدام کنند.

اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان با انتشار اطلاعیه ای از شهروندانی که متقاضی دریافت سیلندر گاز مایع برای مصارف خانگی، صنفی و صنعتی هستند، درخواست کرد حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه 1400 با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرس http://newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به  ثبت نام دریافت الکترونیک گاز مایع اقدام کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است باتوجه به آغاز اجرای طرح از اول خرداد ماه، شرکت های خصوصی توزیع کننده گاز مایع از ارائه کپسول به شهروندانی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند؛ معذور خواهند بود.

گاز

 در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ ثبت نام در سامانه مذکور کاملا رایگان بوده و با گوشی های هوشمند در اختیار افراد نیز در کمتر از سه دقیقه امکان ثبت نام آسان وجود دارد.

لازم است برای دریافت کد رهگیری ثبت نام حتما شماره تلفن همراه بنام سرپرست خانوار و شماره ملی و کدپستی و شماره کارت بانکی در سامانه مذکور ثبت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه