English

فواد حمزوی خبرداد:

نصب بیش از ۳ هزار علمک گاز در رودان

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: از ابتدای شروع عملیات گازرسانی در شهرستان رودان، تاکنون افزون بر 3 هزار و 75 علمک گاز درب منازل مسکونی شهروندان شهر رودان نصب شده است.

نصب بیش از 3 هزار علمک گاز در رودان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فواد حمزوی مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان از تزریق گاز به بیش از ۱۰ محله شهر رودان خبرداد و اظهار کرد: اجرای عملیات گازرسانی به شهر بیکاه و سه روستای این شهرستان از دیگر دستاوردهای مهم شرکت گاز استان به شمار می‌رود و گازرسانی به شهر رودان تکمیل و عملیات گازرسانی به شهر بیکاه و روستاهای سکل، اسلام آباد و دهگلکن در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: تاکنون افزون بر سه هزار و ۷۵ علمک گاز درب منازل مسکونی شهروندان شهر رودان نصب و تزریق گاز به مرحله سوم رودان نیز با موفقیت انجام شده و است تمامی مناطق بخش مرکزی این شهرستان نیز گازدار شده‌اند.

حمزوی با بیان این که شبکه توزیع گاز در شهر رودان به اتمام رسیده، عنوان کرد: گازطبیعی به محلات گلستان، کلبر، سنگ رستم، جمال آباد، بالاشهر، دلگشا، معزآباد، سنگی، شهرک امام علی (ع)و شهرک امام حسن (ع) این شهر تزریق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان تصریح کرد: پرسنل شرکت گاز استان با تلاش شبانه روزی و با رعایت دستورات بهداشتی بقیه علمک ها را با سرعت بیش‌تری در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان رودانی نصب می‌کنند و تا پایان شش ماهه اول سال بیش پنج هزار علمک گاز در شهر رودان نصب می‌شود.

وی بیان کرد: با ورود گاز شهری به هرمنطقه، زیرساخت لازم برای توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه‌های پرورش صیفی‌جات، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه CNG را به‌دنبال دارد.

حمزوی خاطر نشان کرد: از همدلی و همراهی مردم و مسوولان شهرستان رودان تشکر می کنم و با ورود گازشهری به این شهرستان و مراجعه زودتر مردم برای اشتراک‌پذیری گازشهری شاهد مشکلات و دغدغه شهروندان رودانی برای شارژ سیلندرگاز نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه