English

محمد قویدل لاری مطرح کرد:

تاکید در شناسایی دانش آموزان هرمزگانی بدون اینترنت

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان هرمزگانی دارای مشکل در خصوص اینترنت و یا عدم دسترسی به دستگاه تبلت و تلفن همراه شناسایی شوند.

تاکید در شناسایی دانش آموزان هرمزگانی بدون اینترنت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد قویدل لاری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش درجلسه لایو شبکه شاد با معاونین متوسطه سراسر استان هرمزگان گفت: شرایط بازگشائی مدارس در روز ۱۵ شهریور ماه سال جاری، بسته اعلام نظر ستاد ملی کرونا دارد.

وی افزود: ضرورت دارد چگونگی برنامه های آموزشی و پرورشی در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز به دبیران تشریح شود و آمادگی لازم برای هر سه وضعیت را باید ایجاد کرد.

قویدل تصریح کرد: برای سپری شدن سال تحصیلی مطلوب، رعایت کلیه مفاد شیوه نامه بازگشایی مدارس به ویژه نظارت بر آموزش های مجازی و همچنین تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان باید به صورت جدی پیگیری شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: شناسایی دانش آموزان هرمزگانی دارای مشکل در خصوص اینترنت و یا عدم دسترسی به دستگاه تبلت و تلفن همراه و نیز پوشش آموزش و تحصیل این دانش آموزان از طریق درس نامه از نکات مهمی است که اهتمام جدی برای تحقق آن لازم است.

قویدل رعایت پوشش مناسب رشته های نظری و رشته های فنی را مهم برشمرد بر رعایت سهم های بین شاخه ای و بین رشته ای برابر برنامه های سند تحول بنیادین ابلاغی به مناطق در ثبت نام دانش آموزان پایه دهم تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه