English

"پاکزاد" مشاور حوزه مناطق ویژه و بنادر استاندار هرمزگان شد

طی حکمی از سوی فریدون همتی استاندار هرمزگان، مسعود پاکزاد بعنوان مشاور استاندار در حوزه مناطق ویژه اقتصادی وبنادر منصوب شدند.

"پاکزاد" مشاور حوزه مناطق ویژه و بنادر استاندار هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مسعود پاکزاد که درحال حاضر مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان می باشند قبل از این نیز در سمت های مختلفی از جمله مدیرکلی دفتر امور اقتصادی،مدیر کل جذب وحمایت از سرمایه گذاری، مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری هرمزگان‌مشغول فعالیت بوده است.

در حکم‌ فریدون همتی استاندار هرمزگان آمده است:

جناب آقای مسعود پاکزاد

با عنایت به تعهد، توانمندی، شایستگی وتجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت " مشاورحوزه ویژه اقتصادی وبنادر " منصوب می شوید.

امید است به اتکال به خداوند متعال ودر چارچوب وظایف سازمانی در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای( مدظله العالی) وتحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر وامید موفق وموید باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ذاکری

    این روزها هر تقی به توقی بخوره، یکی هست که بهش برمی‌خوره و حس می‌کنه که یه جورایی بهش ظلم شده، قربانیِ ماجرایی شده، و استحقاقِ این رو داره که برآشفته بشه و مقدار مشخصی توجه دریافت کنه.

    محیط رسانه‌های امروزی این جور واکنش‌ها رو تشویق می‌کنه، بهش دامن می‌زنه و اون رو در جریده‌ی عالم تا ابد ثبت می‌کنه چونکه، خب، برای رونق کسب‌وکار و افزایش مخاطب‌هاشون خوبه.
    امیدوارم به آقای استاندار برنخوره و با دید باز مسئله رو نگاه کنه ، خانم شیبانی به گند کشیده همه جا رو ، بعضی ها هم میان و در حضور شما چاپلوسی می کنن براش، نگاه جنابعالی که در راس مدیریت هستید باید کارآمدی باشد ، و این کارآمدی را باید در مدیرانی که انتخاب می کنید ببینید ، متاسفم برای خانم زیرآب زن

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی