English

با حضور مدیران دستگاه های اجرایی هرمزگان صورت گرفت؛

رسیدگی به درخواست بیش از ۲ هزار مراجعه کننده در محله کوی ملت بندرعباس

با حضور دستگاه های اجرایی هرمزگان از نزدیک به مشکلات مردم محله کوی ملت بندرعباس، رسیدگی و اقدامات لازم برای رفع آن صورت گرفت.

رسیدگی به درخواست بیش از 2 هزار مراجعه کننده در محله کوی ملت بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی   استاندار هرمزگان یکشنبه شب در حاشیه برگزاری این برنامه گفت: با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان به درخواست بیش از ۲ هزار نفر از مراجعه کنندگان محله کوی ملت بندرعباس رسیدگی کردیم.
استاندار هرمزگان افزود: برنامه طرح تحول محلات در دیگر محله های شهر نیز اجرایی می‌شود تا مردم بتوانند به صورت مستقیم در دیدار با مدیران، مسائل خود را مطرح و این موارد به سرعت رسیدگی شود.

*مردم ولی نعمت ما هستند

 فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز ضمن گرامیداشت دهه فجر و پاسداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب مردمی بوده و مردم نقش اساسی در شکل گیری و پیروزی آن داشتند.
سردار اباذر سالاری با اشاره به فرمایش امام  راحل مبنی بر اینکه  «مردم ولی نعمت ما هستند»، افزود: همه فعالیت ها باید در راه رضای خدا و خدمت به مردم باشد.
وی با قدردانی از استاندار هرمزگان و مدیران ادارات و نهادها استان در برپایی میز خدمت در کوی ملت، اظهارداشت: امروز بسیاری از مردم این محله مسادل ومشکلات اداری خود را بدون واسطه با مسوولان مربوطه در میان گذاشتند که به بسیاری از این درخواست ها در این مراسم پاسخ داده شد.

*برپایی میز خدمت در محله دوهزار شهر بندرعباس 

طرح تحول محلات وبرپایی میز خدمت در محله دوهزار شهر بندرعباس باهدف خدمت رسانی به آحاد مردم با حضور استاندار هرمزگان، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان ومدیران کل ادارات، مدیران وکارشناسان مربوطه برگزارشد.
طرح تحول محلات و برپایی میز خدمت در محلات حاشیه نشین شهر بندرعباس جزو کارهای ارزشمندی است که می‌تواند در حل مشکلات و گره گشایی مسایل ومشکلات مردم و بیان مطالبه گری آنان نقش موثری داشته باشد.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه