English

فریدون همتی در گفتگوی اختصاصی با موج؛

هفته آینده خرید پساب بندرعباس نهایی می‌شود

استاندار هرمزگان از نهایی شدن فرآیند خرید پساب شهر بندرعباس از سوی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خبر داد.

هفته آینده خرید پساب بندرعباس نهایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان با حضور در غرفه خبرگزاری موج درباره معضل ورود فاضلاب به دریا، بیان داشت: یکی از مشکلات بزرگ شهر بندرعباس که من نیز از بدو ورودم به استان بر حل آن تاکید داشتم، موضوع ورود فاضلاب به دریا است.

وی اضافه کرد: از این رو طی سفر رئیس جمهور به بندرعباس مجوز ساماندهی این موضوع و اجرای طرح تصفیه فاضلاب را گرفتم.

استاندار هرمزگان با اعلام این‌که  بخش خصوصی به صورت فعالانه در حال پیشبرد امور است، تصریح کرد: مشکلی سر راه این پروژه وجود داشت که آب تصفیه شده از فاضلاب را چه کسی قرار است مورد استفاده قرار دهد و باید خریداران قطعی آن مشخص می‌شد.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که درصد آلودگی فاضلاب تصفیه شده بسیار کاهش پیدا کرده است، افزود: شهرداری بندرعباس و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس پای کار آمده اند و عملیات کارشناسی نیز صورت گرفته است.

همتی بیان داشت: طی هفته آینده قراردادی بین سرمایه گذار و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس برای خرید پساب منعقد می شود و پیمانکار با اطمینان خاطر سرمایه گذاری  خود را به سرعت آغاز خواهد کرد.

گفتنی است تا پیش از این عدم تامین اعتبار برای پروژه تصفیه فاضلاب بندرعباس، روند پیشرفت این پروژه را کند کرده بود که نارضایتی گسترده‌ای را در پی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه