English

سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

توقیف محموله کالای دخانی قاچاق در پارسیان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف محموله کالای دخانی قاچاق در شهرستان پارسیان خبر داد.

توقیف محموله کالای دخانی قاچاق در پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در راستای مقابله بی امان با پدیده شوم قاچاق، مأموران ایستگاه بازرسی "لاورچهو" حین کنترل محورهای فرعی سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان وانت مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علایم بازدارنده سعی داشت از محل متواری شود، تصریح کرد: با سرعت عمل و توان بالای عملیاتی مأموران ، راننده خودرو پس از طی مسافتی عرصه را بر خود تنگ دید و با رها کردن آن از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو مذکور 502 هزار نخ سیگار و 8 هزار و 220 بسته تنباکو میوه ای خارجی قاچاق کشف شد.

سردار جعفری، ارزش محموله قاچاق مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان 10 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: راننده خودرو حامل محموله قاچاق شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه پیامک 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه