English

علی علیزاده خبر داد؛

خدمات درمانی به سیل زدگان بشاگرد و جاسک بدون نیاز به دفترچه

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: بیمه شدگان بیمه سلامت هرمزگان ساکن در شهرستان های جاسک و بشاگرد که در سیلاب اخیر، دفترچه شان مفقود شده است بدون نیاز به دفترچه، خدمات درمانی دریافت می کنند.

خدمات درمانی به سیل زدگان بشاگرد و جاسک بدون نیاز به دفترچه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی علیزاده مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان اظهار کرد: بیمه شدگان بیمه سلامت هرمزگان ساکن در شهرستان های جاسک و بشاگرد که در سیلاب اخیر، دفترچه شان در سیلاب مفقود شده است، می توانند در بیمارستان های این دو شهرستان برای دریافت خدمات درمانی مراجعه کننند.

علیزاده افزود: پیرو هماهنگی های قبلی صورت گرفته در ستاد بحران شهرستان جاسک، از هفته گذشته به بیماران سیل زده باکد ملی و یا اعلام مشخصات شان، خدمات درمانی سرپایی و بستری ارائه می شود.

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان ادامه داد: همچنین این بیمه شدگان می توانند به دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان های بشاگرد و جاسک جهت اخذ دفترچه المثنی بیمه سلامت اقدام کنند.

وی به سیل زدگان این اطمینان را داد که بیمه شدگان بیمه سلامت بدون هیچگونه دغدغه ای می توانند خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند و این خدمات کمافی السابق به بیمه شدگان بیمه سلامت در این شهرستان ها نیز ارائه می شود.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: هیچگونه محدودیتی برای دریافت خدمات توسط سیل زدگان فاقد دفترچه بیمه سلامت در مراکز درمانی این شهرستان ها وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه