English

سرهنگ علی اصغر افتخاری خبر داد:

عاقبت شوم کلاهبردار اینستاگرامی

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی در استان خبر داد.

عاقبت شوم کلاهبردار اینستاگرامی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ علی اصغر افتخاری رئیس پلیس فتا هرمزگان گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان هرمزگانی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی مبلغ کلاهبرداری را 500 میلیون ریال عنوان و گفت: شاکی در یکی از صفحات شبکه اجتماعی اینستاگرام با فروشنده موتورسیکلت خارجی آشنا و برای خرید از طریق پیامک ارتباط برقرار می کند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: متهم به بهانه نوسان قیمت ارز در بازار تمام هزینه را قبل از تحویل کالا مطالبه کرده و شاکی نیز مبلغ را در اختیار وی قرار می دهد و پس از آن دیگر پاسخگوی وی نمی باشد.

رئیس پلیس فتا هرمزگان خاطر نشان کرد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و با استفاده از شیوه های علمی و تخصصی متهم شناسایی و با هماهنگی مقامات قضائی طی یک عملیات پلیسی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

علی اصغر افتخاری تصریح کرد: متهم پس از مواجه با مستندات پرونده لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی خود و به ارتکاب 10 فقره کلاهبرداری به مبلغ پنج میلیارد ریال معترف شد که پرونده به دادسرا ارسال و متهم روانه زندان شد.

کارشناس ارشد فضای مجازی پلیس هرمزگان با بیان اینکه عاقبت کلاهبرداران در فضای مجازی رویارویی با افسران پلیس فتا است، افزود: مطالبه به حق هموطنان در فضای مجازی از اهداف پلیس فتا است و در این راستا از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس پلیس فتا هرمزگان در پایان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مشکل و مزاحمت در فضای مجازی از طریق مراجعه حضوری و یا سایت پلیس فتا بخش گزارش مردمی اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه