English

همزمان با دهه فجر انجام می شود؛

کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۷۱ طرح عمرانی در رودان

فرماندار رودان از افتتاح و کلنگ زنی ۷۱ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ٦١٠ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر خبر داد.

کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۷۱ طرح عمرانی در رودان

 به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «مصطفی غلامپور» در یک نشست خبری گفت: ۷۱ طرح عمرانی در ۹ فصل آموزش، انرژی، دین و مذهب، رفاه و تامین و فرهنگی، بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن، عمران شهری و روستایی ، ورزش و صنعت در دهه فجر کلنگ زنی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: فصول کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن، عمران شهری و روستایی و انرژی به ترتیب بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودان تصریح کرد: از ۷۱ طرح شهرستان در دهه فجر، ۲۱ طرح به بخش مرکزی، ۱۵ طرح به بخش رودخانه، ۷ طرح به بخش جغین ، ۸ طرح به بخش بیکاه و ۱۹ طرح نیز در شهر رودان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: تلاش شده است در چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی تمامی طرح های صدرصد تکمیل و آماده بهره برداری در برنامه های افتتاحیه قرار داده شود.

غلامپور در ادامه از پروژه آبرسانی مجتمع نازدشت، مرکز جامع سلامت روستایی هیزبندگان به عنوان پروژه های شاخص دهه فجر نام برد.

وی از  کلنگ زنی پل بیدان به عنوان تحقق یک مطالبه دیرین مردمی یاد کرد و گفت: عملیات اجرایی این پل در دهه فجر با بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد.

فرماندار رودان اضافه کرد: یک مجتمع فرآوری محصولات کشاورزی نیز در شهرک صنعتی رودان برای رونق بخش کشاورزی به عنوان یک مرکز صنایع تبدیلی در این حوزه به بهره برداری می رسد.

غلام‌پورخاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر ۹۴ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی نیز با رویکرد گفتمان انقلابی و اجتماعی با محوریت گرامیداشت ایام فاطمیه بر مبنای فجر فاطمی برگزار خواهد شد.

وی در پایان رسانه را یکی از رکن های نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: این وظیفه خطیر در راستای حفظ نظام برای ایجاد روحیه امید آفرینی با شور و نشاط اجتماعی با بیان دستاوردهای انقلاب به بهترین نحو ممکن در دهه فجر از سوی خبرنگاران انعکاس داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه