English

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

راس حاکمیت انقلاب اسلامی فقیهی عالم و مدبر است/نگذارید حق کارگران آلومینیم المهدی پایمال شود

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مسئولان جلوی پایمال شدن و تضییع حق حقوق کارگران آلومینیم المهدی بایستند.

راس حاکمیت انقلاب اسلامی فقیهی عالم و مدبر است/نگذارید حق کارگران آلومینیم المهدی پایمال شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه نماز جمعه بندرعباس عنوان کرد: در طول ۱۴۰۰سال گروههای مختلفی برای شکستن قرآن بسیج شدند اما نتوانستند و اینکه تا کنون قرآن دست نخورده باقی مانده به آن دلیل است که کسی توان مقابله نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: کسانی که تمایل به حل مشکلات هم نوع خود دارند کمک بزرگی به پیشرفت جامعه می کنند ولو که خود فقیر باشد و در این راه از دیگری کمک گیرند.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه مسئولان مراقب حقوق کارگران المهدی باشند، اضافه کرد: تمام انسان ها توان کمک رسانی به دیگران را دارد چنانچه اگر فردی بگوید نمی تواند، فاتحه خود را بخواند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ملت ایران سال ۵۷ شاه ملعون را از کشور بیرون راند و با خفت و خواری گورش را چپاول گاهش کم کرد، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کردند که شش ماه دیگر حکومت از بین می رود اما اکنون در آستانه چهل سالگی انقلاب تمام مدعیان و منافقان که آرزو نابودی نظام را داشتند، خود نابود شدند.

امام جمعه بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: در راس حاکمیت انقلاب اسلامی فقیهی عالم، عادل، مدبر، دلسوز و فداکار است و با وجود نیروهای مومن و مخلص اجازه ارز اندام را به دشمنان نمی دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه