English

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان؛

کم مانده که فقط آخوند از چین وارد کنیم/ سیاست و جناح‌بازی در آموزش و پرورش گناهی نابخشودنی است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان گفت: آموزش‌وپرورش نباید در بازی‌های سیاسی ورود کند چراکه ورود به بازی‌های سیاسی باعث می شود آسیب‌های جدی به آن وارد می‌کند.

کم مانده که فقط آخوند از چین وارد کنیم/ سیاست و جناح‌بازی در آموزش و پرورش گناهی نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان، گفت: در انتصاب مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش، وزارتخانه مربوطه نظر بنده را نخواست و خودش تصمیم به این انتصاب گرفت که البته این کار درست است و باید این موضوع در سایر انتصاب‌ها نیز صدق کند.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش نباید در بازی‌های سیاسی ورود کند، اضافه کرد: ورود آموزش‌وپرورش به بازی‌های سیاسی، آسیب جدی به آن وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر مدیرکل آموزش‌وپرورش به‌جای ورود به تعلیم و تربیت به سیاست و جناح بپردازد، گناه نابخشودنی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش‌ها است نه جناحی و چپ و راست.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه اگر مدیرکل آموزش‌وپرورش به‌جای ورود به تعلیم و تربیت به سیاست و جناح‌بازی بپردازد، گناه نابخشودنی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌ها است نه جناحی و چپ و راست و دو عنصر آموزش‌وپرورش سبب شتاب درحرکت رو به رشد ایران اسلامی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه وظیفه آموزش‌وپرورش هدایت عملی و علمی است، اظهار کرد: متأسفانه از این مسیر منحرف و تنها به حوزه اقتصادی توجه داریم درصورتی‌که اگر هدایت مبتنی بر آموزش‌وپرورش صورت بگیرد تمامی مشکلات برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون کت‌وشلوار و جوراب از چین وارد می‌کنیم و تنها مانده روحانی و طلبه هم از چین وارد شود، اضافه کرد: اگر تربیت باشد آن زمان عزت به وجود می‌آید و دیگر ذلت معنایی پیدا نمی‌کند.

نعیم‌آبادی در پایان با اشاره به اینکه اگر جامعه علمی و قانع باشد، شاهد رشد آن جامعه خواهیم بود، تصریح کرد: اکنون نه در دانشگاه و نه در مدارس، به موضوع پرورش توجهی نمی‌شود و این موضوع باید اصلاح شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه