English

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی؛

گردش نخبگان همواره وجود دارد/هماهنگی نمایندگان مردم و دولت در انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: گردش نخبگان همواره وجود دارد و از این خوشحالم که با رفتن یک مدیر بومی، مدیر بومی دیگری بر مسند آموزش‌وپرورش هرمزگان تکیه می‌زند.

گردش نخبگان همواره وجود دارد/هماهنگی نمایندگان مردم و دولت در انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «حسین هاشمی تختی» صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان با بیان اینکه آموزش‌وپرورش برای همه مردم مهم و ارزشمند تلقی می‌شود، گفت: «دانش هاشمی پور» مدیری خدوم و زحمتکش بود که خالصانه خدمت کرد و زحماتش قابل‌تقدیر است.

وی ادامه داد: وزارت آموزش‌وپرورش باید از ظرفیت‌های این مدیر توانمند هرمزگانی به‌درستی بهره ببرد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گردش نخبگان همواره وجود دارد و از این خوشحالم که با رفتن یک مدیر بومی، مدیر بومی دیگری بر مسند آموزش‌وپرورش هرمزگان تکیه می‌زند، اضافه کرد: به‌طور حتم «دانش هاشمی‌پور» در آموزش‌وپرورش هرمزگان تحول اساسی ایجاد کرد که شایسته تقدیر است و امیدواریم «موسی دادی زاده» نیز بتواند جهش بزرگ‌تری را در آینده در این حوزه رقم بزند.

هاشمی با بیان اینکه همه باهم باید منویات مقام معظم رهبری را محقق کنیم، تصریح کرد: تعلیم، تزکیه و ورزش سه دستور موکد مقام معظم رهبری است که باید به‌درستی در سطح مدارس عملی شود.

وی همراهی و هماهنگی وزارت آموزش‌وپرورش، استاندار و مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در خصوص انتصاب مدیر جدید آموزش‌وپرورش هرمزگان را امری ستودنی و الگو دانست و عنوان کرد: امیدواریم این رویه در خصوص سایر اقدامات تداوم داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی