English

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

جهاد با نفس، تربیت‌ نیروی ‌متعهد، متخصص و هم تراز برای آینده انقلاب اسلامی ایران از اهداف اولیه اردوهای جهادی است

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: از اهداف اولیه اردوهای جهادی، جهاد با نفس، تربیت‌ نیروی ‌متعهد، متخصص و هم تراز برای آینده انقلاب اسلامی ایران است.

جهاد با نفس، تربیت‌ نیروی ‌متعهد، متخصص و هم تراز برای آینده انقلاب اسلامی ایران از اهداف اولیه اردوهای جهادی است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در بازدید از منطقه محروم رکن‌آباد با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم گفت: اردوهای جهادی برکات و ثمرات زیادی دارد و در این اردوها چند هدف عمده نظیر جهاد با نفس، تربیت‌ نیروی ‌متعهد، متخصص و هم تراز برای آینده انقلاب اسلامی ایران، نقش‌آفرینی و کمک به حل مشکلات نظام، رفع بعضی از معضلات و مشکلات مناطق محروم، آمادگی برای مبارزه در راه آرمان‌های انقلاب، پالایش فردی جهادگران، فرهنگ‌سازی، خدمت‌رسانی بی منت به مردم مناطق محروم وکم برخوردار دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در حد بضاعت از محرومیت در این مناطق کاسته شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با تأکید بر اینکه مسئولان باید از مناطق محروم بازدید کنند، افزود:‌ در مسائل ارزشی باید نگاهمان نگاه ارزشی باشد و سرکشی به مناطق محروم کاری ارزشی است که باید در دستور کار مسئولان استان باشد.

زارعی تأکید کرد:‌ از مسئولان می‌خواهیم به خواسته‌های مردم توجه کنند و هنگامی که به مسئولیتی رسیدند آن‌ها را فراموش نکنند به مناطق مختلف سرکشی کرده و از نزدیک مشکلات مردم را لمس کنند.

به عقیده وی، توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و خانواده‌های شهدا مورد تاکید نظام و مسئولان است و اساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی توجه به مستضعفین و محرومین است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با خاطرنشان ساختن اینکه اول از همه ما خودمان نیازمند به دیدار با خانواده های شهدا هستیم تصریح کرد: شهدا با ایثار و فداکاری خود به کمال رسیدن وجان خود را تقدیم کردند و امروز ضرورت دارد؛ پس باید از خانواده‌های شهدا سرکشی شود و مسئولان توجه بیشتری به خانواده‌های شهدا داشته باشند.

به گفته زارعی، در حوزه‌های فرهنگی تهدیدها و آسیب‌های متعددی جامعه ما را تهدید می‌کند که جوانان ما باید بیش از این آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی