English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان؛

فعالیت خیرین فرصتی جهت برقراری برابری آموزش است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بر احیا و مقاوم سازی مدارس استان با کمک نیکوکاران و خیرین مدرسه ساز، در راستای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان هرمزگانی تاکید کرد و گفت: حضور و فعالیت خیرین مدرسه ساز فرصتی به منظور برابری آموزشی در تمامی مناطق استان است.

فعالیت خیرین فرصتی جهت برقراری برابری آموزش است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «رضا مدرس» در جلسه با خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان، با اشاره به مشارکت خیرین مدرسه ساز و کمک به دولت در زمینه ساخت و تجهیز مدارس، عنوان کرد: تجربه ثابت کرده است حضور و مشارکت خیرین و یاری آنان به دولت در حوزه آموزش و پرورش منجر به نتایج بسیار خوبی گردیده است.

وی توسعه فضاهای آموزشی و ایجاد فرصت علم آموزی را یکی از مظاهر حاکمیت عدالت در جامعه دانست و افزود: انفاق درعرصه علم آموزی بالاترین ارزش را داراست و علم و آگاهی انسان موجب پایداری عدالت در جامعه خواهد بود.

مدرس خاطرنشان کرد: باید با فراهم ساختن امکانات و گسترش فضای آموزشی در دورترین و کم برخوردارترین نقاط استان فرصت شکوفایی استعداد جوانانی که می توانند در پیشرفت و اعتلای کشور سهیم باشند را ایجاد کرد.

وی همچنین نگه داری از فضاهای آموزشی را دیگر برنامه های مهم برشمرد و گفت: مرمت و نگه داری از فضاهای موجود و تازه ساخت آموزشی از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده که با توجه به هزینه های هنگفت آن و توان مالی اداره کل آموزش و پرورش، همیاری و مشارکت خیرین در این حوزه نیز می تواند مثمر ثمر باشد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه