English

مدیرکل شیلات هرمزگان خبر داد

شناسایی و آموزش صیادان بی سواد در هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان از شناسایی، جذب و آموزش بی‌سوادان گروه سنی 10 تا 49 سال جامعه شیلاتی استان بر اساس تفاهم نامه همکاری بین شیلات و آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد

شناسایی و آموزش صیادان بی سواد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شیلات هرمزگان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره کل شیلات هرمزگان و اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف بهره گیری از مشارکت و ظرفیت های دستگاه های اجرایی در مبارزه با بی سودای به امضا رسید.

در این مراسم مدیرکل شیلات هرمزگان با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت، اساس نظام فکری اسلام است گفت: با توجه به گستردگی جامعه صیادی و همچنین سابقه طولانی این حرفه سواد آموزی یکی از اهداف مهم شیلات هرمزگان برای جامعه صیادی این استان است.

سید پرویز محبی افزود: فراگیری دانش و آموختن سواد نقش ارزشمندی درتکامل شخصیت انسان و رشد جوامع بشری دارد که سواد آموزی و تفاهم نامه پیش رو نقشی مهم در ارتقای مهارت های تخصصی و حرفه ایی جامعه بهره برداران شیلاتی نقش مهمی خواهد داشت.

مدیرکل شیلات هرمزگان شناسایی،جذب و آموزش بی سوادان گروه سنی 10تا 49 سال جامعه شیلاتی استان،آموزش افراد شناسایی شده طبق مقررات آموزشی جاری،تهیه لوازم آموزشی و کمک آموزشی از سوی معاونت سواد آموزی،برگزاری آزمون های پایان دوره و تامین اعتبار مورد نیاز آموزش دهندگان از سوی معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش هرمزگان را از اهم مفاد این تفاهم نامه خواند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه