English

شایعه سازی، تهدیدی برای جامعه ی اسلامی/ باید به هر طریق ممکن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر این‌که شایعه سازی، جامعه امروز را به شدت تهدید می کند، گفت:به جرأت می‌توان گفت که سه خطر بزرگ غفلت، رشوه و شایعه به شدت جامعه امروزی را تهدید و به آن آسیب می‌زند.

شایعه سازی، تهدیدی برای جامعه ی اسلامی/ باید به هر طریق ممکن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی» ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، با اشاره به عوامل تهدیدکننده جامعه اسلامی اظهارداشت: خطری که امروز جامعه اسلامی را تهدید می‌کند، شایعه‌سازی است، جامعه امروزی از خطر شایعه‌سازی آسیب می‌بیند و با شایعه روز به روز شاهد نابودی نیروهای خودی هستیم.

وی در ادامه افزود: شایعه‌سازان از نقش شایعه آگاهند اما مردم از شایعه و پیامدهای شوم آن بی‌خبرند، امام مردم بدانند که با شایعه هر کاری می‌توان انجام داد و مراقب توطئه‌های دشمن در این زمینه باشند.

امام جمعه بندرعباس با بیان این‌که در واقعه عاشورا نیز دو شایعه وجود داشت، تصریح‌کرد: درس عاشورا تنها ایثار و مردانگی نیست، این واقعه بزرگ تاریخی، درس‌های زیادی دارد که بابد از آن عبرت گرفت.

نعیم آبادی با تاکید بر این‌که هیچ حادثه بزرگی در تاربخ بدون فراهم کردن مقدمات آن شکل نمی‌گیرد؛ بیان کرد: آمریکا برای فشار وارد کردن به مردم ایران، مقدمات فراوانی را تدارک دیده که متاسفانه برخی احمق‌ها هم آن را می‌پذیرند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: نباید چنین فکر کرد که شایعه بی‌تاثیر است، نقش شایعه را کوچک و ناچیز ندانید چرا که شایعه، مقدمات حوادث بزرگ در طول تاریخ بوده و هست.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: به جرأت می‌توان گفت که سه خطر بزرگ غفلت، رشوه و شایعه به شدت جامعه امروزی را تهدید و به آن آسیب می‌زند، از این رو با نپذیرفتن، شایعه را و با تحقیق، دروغ‌ها را خنثی کنید، چرا که در شرایط بحرانی، شایعه سریع‌تر منتشر و اثر نامطلوب خود را بر جامعه می‌گذارد.

نعیم‌آبادی تاکیدکرد: ترامپ در تمامی سخنرانی‌های خود از ملت ایران سخن می‌گوید اما مردم با بصیرت ایران ‌اسلامی پس از گذشت چهل سال از عمر انقلاب، دشمن را به خوبی شناخته‌اند.

وی به شعار روز هفتم هفته سلامت اشاره کرد و گفت: دیابت و فشارخون قاتل بی‌صدا است، این دو بیماری، دشمن آرام و بی سرو صدایی است که به یکباره فرد مبتلا را از بین می‌برد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به تلاش دشمن در ساقط کردن نظام مقدس و از بین بردن انقلاب اسلامی گفت: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال سوءاستفاده از وضعیت موجود کشور است باید با خرد زندگی کنیم و بهانه به دست دشمن ندهیم.

نعیم آبادی ادامه داد: در چنین شرایطی که کوچکترین کار ما زیر ذره‌بین است و دشمن هر روز یا توطئه جدیدی برای براندازی نظام مقدس و نابودی انقلاب اسلامی دارد، باید به هر طریق ممکن، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.

وی تاکیدکرد: در شرایط کنونی، مسئولان به فکر سفره مردم باشند تا سفره شان آسیب‌ نبیند و خالی نماند، مردم نیز باید رعایت کنند، اما متاسفانه برخی‌ها رعایت نمی‌کنند و با حمله به بازار، فروشندگان را به احتکار تشویق می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود از برگزاری هشتمین کنگره امام سجاد(ع) در بندرعباس همزمان با 20 استان و 25 کشور جهان خبر داد و تاکیدکرد: هر کس در حد توان خود در برگزاری هر چه بهتر این مراسم بکوشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه