English

بازرسی مدون منجر به تنگ شدن عرصه بر مخلان بازار می شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: باید با بازرسی های مدون و دوره ای، عرصه را بر مخلان بازار تنگ کرده و بستر امنیت و آرامش را با حذف سود جویان از بازار فراهم کنیم.

بازرسی مدون منجر به تنگ شدن عرصه بر مخلان بازار می شود

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، بختیار خلیقی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان، گفت: بازرسی ها باید قانونمند و با برنامه ریزی شکل بگیرد و انجام بازرسی های هدفمند در سطح استان ضروری است.

وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی همگی جزو بدنه دولت هستند و باید در قالب گشت های مشترک اتاق اصناف، صمت و جهاد کشاورزی صورت بگیرد و بستر رفاه و آرامش بازار را برای شهروندان استان فراهم کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه در بحث بازرسی ها نباید بازار را به بی ثباتی بکشانیم، افزود: باید عرصه را به مخلان بازار تنگ کرده و بستر امنیت و آرامش را با حذف سود جویان از بازار فراهم کنیم.

خلیقی ادامه داد: همچنین هر گونه قیمت گذاری که شکل می گیرد باید سازمان حمایت در جریان باشد و این امر مصوبه سران سه قوه است و باید نهادینه شود و در سطح استان در بحث قیمت گذاری انتظار می رود با همکاری و نظارت سازمان حمایت شاهد وحدت رویه باشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف تشکیل کارگروه تنظیم بازار رصد، کنترل قیمت و نظارت بر بازار است، یادآور شد: تحقق شعار سال با برنامه ریزی های لازم در حوزه نظارت بر بازار ممکن است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد تفاهم نامه بین جهاد کشاورزی، صمت و اتاق اصناف اشاره کرد و بین کرد: این تفاهم نامه مشترک در خصوص نظارت و بازرسی در سطح بازار شکل گرفته و انتظار می رود با اجرایی کردن آن شاهد تحقق شعار سال در خصوص کاهش تورم و آرامش در بازار باشیم.

خلیقی گفت: خوشبختانه در تامین اقلام کالاهای اساسی نیز در سطح استان هیچ گونه مشکلی نداریم و در بحث مرغ نیز یکی از استان های تولیدی هستیم که کمبودی در این خصوص نداریم و در قالب گشت های مشترک با تمام توان در سطح استان برای عرضه مرغ ورود کرده و با متخلفین در این حوزه نیز برخورد می کنیم.

وی ااظهر کرد: با برنامه ریزی های که در بحث نظارت صورت گرفته انتظار می رود شاهد آرامش و ثبات قابل توجهی در سطح بازار استان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه