English

​کسب «تندیس زرین» بنگاه‌های برتر و بهره‌ور توسط کشتیرانی دریای خزر

کشتیرانی دریای خزر در همایش «بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیر‌مجموعه صندوق‌های بازنشستگی -صهبا» موفق به کسب تندیس زرین با رتبه یک بنگاه‌های اقتصادی و بهره‌ور شد.

​کسب «تندیس زرین» بنگاه‌های برتر و بهره‌ور توسط کشتیرانی دریای خزر
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از  روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در این همایش که سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و جمعی از مدیران عامل و معاونین صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجموعه هتل ارم برگزار شد، از شرکت کشتیرانی دریای خزر به عنوان یک شرکت برتر و بهره ور تقدیر به عمل آمد و مهندس کامبیز جهانبانی مدیرعامل این شرکت لوح تقدیر و «تندیس زرین رتبه یک» را دریافت نمود.

بر اساس این گزارش کشتیرانی دریای خزر از میان ۴۰۰ شرکت و بنگاه اقتصادی زیر مجموعه صندوق بازنشستگی موفق به دریافت تندیس زرین با رتبه یک گردید.  

 لازم به ذکر است همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیر مجموعه صندوق‌های بازنشستگی در راستای اقدامات برنامه تحولی و ابلاغیه مقام معظم رهبری درخصوص سیاست‌های کلی نظام  برگزار شد.

 شفاف‌سازی و ارتقاء سطح عملکرد این شرکت‌ها از طریق نظارت مردمی و مطالبه گری عمومی و تبیین دستاورد‌ها و نقاط قوت این شرکت‌ها نیز از محوری‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

همچنین، ایجاد انگیزه اجتماعی در جهت بهبود فعالیت اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه