English

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:

افزایش سن بازنشستگی کارساز نیست و حق‌الناس است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش سن بازنشستگی کارساز نیست و حق‌الناس است و موجب افزایش تعداد نیروهای بیکار در کشور می‌شود.

افزایش سن بازنشستگی کارساز نیست و حق‌الناس است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

،  محمد حسن آصفری در نشست خبری با اصحاب رسانه باتوجه به اینکه افزایش سن بازنشستگی حق الناس است وموجب افزایش بیکاری در کشور می شود، اظهار داشت: اینجانب در مجلس به دلیل جمعیت بیکار کشور و استانم، مخالف با افزایش سن بازنشستگی بودم، که برای نجات صندوق‌های بازنشستگی افزایش سن بازنشستگی مناسب نیست و این اقدام یکی از کارهای اشتباه بود و امید است در مجلس بعدی اصلاح شود.

وی بیان کرد: اعتقاد دارم باید به ازای چند نفر نیروی خارجی از دستگاه‌های اجرایی، افراد جدید جذب شود و در این راستا به طور جد ایستادگی کردم.

نماینده فعلی مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست دولت برای افزایش سن بازنشستگی، ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی بود، اما این دلیل درستی نیست، اگر صندوق‌ها ورشکسته شده‌اند به دلیل طلب مطالباتی است که از دولت دارند.

آصفری با اشاره به استفاده از نیروهای بومی دراستان اظهارداشت: به اعتقاد بنده تا زمانی که صنایع در استان است اینکه اجازه دهند افرادی از خارج استان در این صنایع مشغول به کار شوند منصفانه نیست و باید از نیروهای بومی استفاده شود و اینکه بعضا برخی از مدیران چندین نیرو از شهرستان خود در کارخانه های استان مشغول به کار کنند دور از انصاف است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس یازدهم با اشاره به اقدامات خود در راستای کاهش مازوت سوزی دراستان گفت: مهم‌ترین اقدامات در راستای کاهش مازوت سوزی این بودکه از وزیر نیرو درخواست شد که درمجلس و درکمیسیون آب و کشاورزی حضور پیدا کند و پاسخگو باشد که چرا نسبت به فیلتراسیون نیروگاه شازند اقدام نمی‌کند و وزیر نفت برای حضور در کمیسیون انرژی تقاضا شد که چراکه نسبت به تغییر سوخت مازوت و به گاز نیروگاه شازند اقدام نمی‌کنند.

آصفری ادامه داد: جلسه‌ای با وزیرکشور و نامه‌ای برای شورای عالی امنیت ملی نوشته شد که مصوبه شورا به ضرر مردم است و نهایتا منجر به این شد که نیروگاه شازند 1200 مگاوات برق تولیدی خود را به 800 مگاوات کاهش دهد و از طرفی تعداد روزهای استفاده از مازوت را به یک ماه کاهش داد و درسفر رئیس جمهور به استان از رئیس جمهور درخواست شد شیر مازوت نیروگاه بسته شود.

وی شعار دوازهمین دوره انتخاباتی خود را صدای مردم در مجلس بیان کرد و در ارتباط با برنامه‌های پیش بینی شده خود گفت: اجرای کامل رتبه بندی معلمان، سازماندهی بازار خودرو به ویژه تلاش برای واردات خوردوی خارجی، ساماندهی سکونگاه‌های غیرسمی، رفع موانع

شرکت‌های دانش بنیان، پیاده‌سازی دولت هوشمند، تقویت قانون جوانی جمعیت، کاهش تورم، پوشش بیمه همگانی، رفع ناترازی ارزی، رفع دغدغه کشاورزان و بیمه آنها، مبارزه با فساد، ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها، اصلاح ساختار بودجه، جهش تولید مسکن، ارزیابی و نظارت بر مدیران اجرایی به ویزه پالایش مدیران ناکارآمد، تسهیل بیمه کارگران ساختمانی، کاهش شکاف طبقانی و غیره را از جمله برنامه‌های خود در مجلس دوازهم بیان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه