English

مجمع عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد

مجمع عمومی آزمایشگاه فنیرئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی گفت: با تایید نمایندگان سازمان حسابرسی با توجه به رعایت تمام تکالیف قانونی و تمام جنبه‌های با اهمیت در استانداردهای حسابرسی، گزارش حسابداری ارائه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بررسی، مطلوب، شفاف و منصفانه اعلام شد.

مجمع عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج

، مجمع عمومی بررسی صورت‌های مالی طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شرکت با حضور اعضاء هیات مدیره و مجید کیانپور مدیرعامل و برخی مدیران ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، مهدی نورایی رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان اداره کل امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، نماینده دادگستری و نمایندگان سازمان حسابرسی در محل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

نورایی در این مجمع گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان، فناورانه است و توانسته بالاخص طی چند سال اخیر نقش آفرینی تاثیرگذاری در ارتقاء کیفی پروژه‎های عمرانی در کشور داشته باشد و با تایید سازمان حسابرسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق شد در وضعیت مالی طرح‌های تملک دارایی‎های سرمایه‌ای شرکت در اسفند ۱۴۰۱ تغییرات در وضعیت مالی و مقایسه بودجه و عملکرد آن برای سال منتهی به تاریخ فوق از تمام جنبه‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری بخش عمومی به نحو مطلوب نشان ‌دهد.

نورایی اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یکی از با سابقه ترین شرکت‌های وزارت راه و شهرسازی است و جایگاه مهمی به عنوان امین وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات کنترل کیفیت در کشور دارد که از همه کارکنان و مدیران این شرکت تشکر و قدردانی می‎کنم.

نورایی در این مجمع گفت: با تایید نمایندگان سازمان حسابرسی با توجه به رعایت تمام تکالیف قانونی و تمام جنبه‌های با اهمیت در استانداردهای حسابرسی، گزارش حسابداری ارائه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بررسی، مطلوب، شفاف و منصفانه اعلام شد. 

وی ادامه داد: طبق گزارش حسابرس در اجرای ماده ۳۳ دستورالعمل اجرایی مبارزه با پولشویی و رعایت مفاد قانون مبارزه با پولشویی، آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی مرتبط و استانداردهای حسابرسی توسط این سازمان مورد ارزیابی قرار گرفته است و با موارد حاکی از عدم رعایت قوانین و مقررات یاد شده برخورد نکرده است.

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز گزارشی از تجهیز شرکت به فناوری های منحصربفرد و روز دنیا که با حمایت های وزیر راه و شهرسازی انجام، بومی سازی و در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل رونمایی شده ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه