English

رشد ۳۸ درصدی بودجه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جاری

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: با موافقت سازمان برنامه و بودجه اعتبار امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ۳۸ درصدی افزایش یافته است.

رشد ۳۸ درصدی بودجه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جاری
به گزارش خبرگزاری موج

، خدایار روان بدمعاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: با موافقت سازمان برنامه و بودجه،  بودجه امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ۳۸ درصدی افزایش یافته است.

 خدایار روان‌بد معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نشست مدیران ستادی و استانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان، فناورانه و مردم پایه بوده و به دانش و تخصص روز دنیا تسلط داشته و بر این اساس اولویت شرکت ارائه خدمات منحصربفرد مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی است.

روان‌بد ادامه داد: با توجه به تداوم رشد و توسعه شرکت که چند سالی است با موفقیت پیگیری می‌شود، امسال اصلاحیه بودجه شرکت تقدیم سازمان برنامه و بودجه شد که با افزایش آن به یک هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان موافقت شد.

وی افزود: این بودجه بین تمام استان‌ها برای تخصیص خرید تجهیزات و فعالیت‌های توسعه‌ای اختصاص یافته و سال بعد سال شکوفایی و افزایش حضور در پروژه‌های عمرانی و همچنین تصویب افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳ خواهیم بود.

بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این نشست مدیران استانی با ارائه گزارش عملکرد ۹ ماهه نخست، برنامه ۳ ماهه پایانی امسال برای وصول مطالبات را ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه