English

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد:

حضور مستمر و جهادی مدیران برای جابه جایی مطلوب به زائران اربعین حسینی

مدیران ستادی و ادارات استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی ،باید حضور مستمر و جهادی داشته باشند.

حضور مستمر و جهادی مدیران برای جابه جایی مطلوب به زائران اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، داریوش امانی معاون وزیر راه راه و شهرسازی و رئیس این سازمان ، درنشست هماهنگی جابه جایی زائران اربعین حسینی با حضورمعاونین ریاست سازمان ، مدیران ستادی و حضور ویدیو کنفرانسی مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسرکشور، با اعلام این مطلب ، اظهارداشت :

با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته درادارات کل استان های مرزی ، بخش قابل توجهی از پروژه های مربوط به توسعه زیرساخت ها ازجمله محوطه سازی و آسفالت ، نصب سایه بان ها ، امکانات سرویس های بهداشتی و منظرآرایی پایانه ها ، به اتمام رسیده و امکان خدما ت رسانی مطلوب تر نسبت به سال گذشته فراهم شده است.

وی با بیان این که مهم ترین دغدغه این سازمان ، جابه جایی اوج عظیم زائران درزمان بازگشت در روز اربعین و روز بعداز آن به ویژه درمرز مهران است ، افزود:

امسال درسایر مرزهای غربی ازجمله خسروی دراستان کرمانشاه، باشماق درمرز کردستان،تمرچین دراستان آذربایجان غربی ، امکانات و زیرساخت های خوبی برای تردد زائران فراهم شده است که درصورت هدایت بخشی از زائران به این مرزها ، از ازدحام درمرزمهران کاسته می شود.

امانی خاطرنشان کرد : تحلیل وضعیت ایمنی جاده ها وشناسایی گره های ترافیکی یکی از موضوعات مهمی است که در دستورکار ادارات استانی قراردارد و برای رفع مشکلات ترافیکی ، اقدامات لازم انجام می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی پویش راه نجات در ایام اربعین خبرداد و افزود:

این پویش باهدف معرفی ظرفیت ها و قابلیت های ایجادشده برای تسهیل و تسریع درجابه جایی زائران درنظرگرفته شده است و نیروهای راهداری سراسرکشور خدمات رسانی مستمر به مسافران جاده ای ارایه می کنند.

گفتنی است دربخش دیگری ازاین نشست معاونین ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، دیدگاه ها و پیشنهادهای راهبردی به منظور انجام هماهنگی های بیشتر وخدمات رسانی هرچه مطلوب تر درایام طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی ارایه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه