English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

استان مرکزی پیشرو در ارتقاء کیفیت راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی در طرح اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با توجه به نقش کریدوری راه‌های استان و قرار گرفتن در مسیر زائران کربلا، در زمینه ارتقاء رویه آسفالتی و ایمنیِ محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی، بیش از ۲۹ اکیپ راهداری در پنج محور شریانی استان فعال هستند.

استان مرکزی پیشرو در ارتقاء کیفیت راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی در طرح اربعین

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، «مهرداد جهانی» مدیرکل این اداره کل از فعالیت بیش از ۲۹ اکیپ راهداری در پنج محور شریانی «اراک - بروجرد»، «اراک - سلفچگان»، آزادراه و جاده قدیم «ساوه - تهران» و محور قدیم «ساوه - همدان» خبر داد.

به گفته وی در آزادراه ساوه - تهران عملیات درزگیری ترک‌های سطحی آسفالت، روکش آسفالت حفاظتی، لکه گیری هندسی آسفالت، اصلاح و اجرای شیب شیروانی و تعمیرات روشنایی فعال بوده و در محور قدیم ساوه - تهران نیز پروژه آسفالت در محدوده پیچ آئینه تا تقاطع محور بوئین زهرا فعال می‌باشد.

جهانی افزود: در محور قدیم ساوه - همدان نیز در دو مقطع عملیات ایمن سازی و رفع نقاط پرتگاهی با استفاده از ظرفیت ماشین آلات و تجهیزات سازمانی در دست اجرا می‌باشد.

عملیات لکه گیری هندسی آسفالت از چهار جبهه، درزگیری ترک‌های سطحی آسفالت، اجرای روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ، اجرای نیوجرسی، تعمیر گاردریل های آسیب دیده، تعمیرات روشنایی طولی، بهسازی محدوده پلیس راه کارچان، ایمن سازی دوربرگردانها، نصب انواع تابلوهای ایمنی و شبرنگ ترافیکی و تکمیل تقاطع غیرهمسطح راهجرد از مجموعه اقدامات شاخصی است که به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در محور اراک - سلفچگان در حال اجراست.

جهانی در ادامه به نصب حفاظ میانی بتنی، تعمیر گاردریل های آسیب دیده، لکه گیری و روکش آسفالت از سه جبهه کارگاهی، تعمیر و رفع خاموشی روشنایی های طولی، نصب انواع تابلوهای ایمنی و خط کشی سطح راه در محور اراک - بروجرد نیز اشاره کرد و گفت: تمامی این اقدامات در دو قالب طرح‌های امانی و پیمانی در حال اجرا می‌باشد‌.

وی ارزش ریالی طرح‌های در دست اجرای راهداری در این پنج محور را حدود ۶۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: همسو با اقدامات ویژه برای ارتقاء کیفیت راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی در طرح اربعین، در حال حاضر ۶۵ پروژه در سایر محورهای استان در دست اجرا می‌باشد که در نوع خود بی نظیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه