English

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خبر داد؛

ایمن سازی بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر از کریدورهای اربعینی فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از ایمن سازی کریدورهای ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می شود، خبر داد.

ایمن سازی بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر از کریدورهای اربعینی فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: دو محور و کریدور ارتباطی قطرویه- نی ریز- استهبان- سروستان- شیراز- ارژن- قایمیه- نورآباد- رستم و محور یزد-دوراهی سورمق- صفاشهر- سعادتشهر- مرودشت- ارژن- قایمیه- نورآباد-رستم که در طرح اربعین مورد تردد زایران و مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار می گیرد ایمن سازی گردیدند.

راستیار افزود: طول رفت و برگشت کریدورهای اربعینی در استان فارس بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر می باشد که با اقدامات راهداری مورد نیاز از ماه های قبل ایمن سازی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس اظهار کرد: نصب نیوجرسی، خط کشی، ایمن سازی مقاطع دارای پتانسیل وقوع تصادف، بروزرسانی سیستم های روشنایی، آرامسازی ترافیک در مقاطع مسکونی، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب علایم و … از جمله اقدامات راهداری برای تردد ایمن و روان زایران اربعینی حسینی (ع) می باشد که تا پایان طرح نیز تداوم دارد.

وی هم چنین افزود: در ایام قبل و بعد از اربعین نیز گشت های راهداری در محورهای منتهی به استان خوزستان فعال هستند و به خدمات رسانی مشغول هستند.

راستیار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمامی کاربران جاده ای می توانند با سامانه تلفنی ۱۴۱ و همچنین سایت www.141.ir آخرین وضعیت ترافیکی، جوی و یا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت در بخش های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را ثبت کنند تا توسط همکاران ما رسیدگی های لازم بعمل آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه