English

آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور بندر لنگه به پارسیان و احداث راه فرعی دژگان- پدل در استان هرمزگان

عملیات اجرایی بهسازی محور پرتردد بندر لنگه به پارسیان به طول ۲۰ کیلومتر و همچنین عملیات اجرایی احداث راه فرعی دژگان- پدل در شهرستان بندرلنگه با هدف رفع نقاط پرحادثه و کاهش تصادفات در استان هرمزگان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور بندر لنگه به پارسیان و احداث راه فرعی دژگان- پدل در استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل  از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رضا اکبری معاون راهداری این سازمان در آئین آغاز عملیات اجرایی بهسازی محور بندر لنگه به پارسیان بیان کرد: این مسیر یکی از محورهای پرتصادف در استان هرمزگان است که پس از انجام فرآیند مطالعات، با مدنظر قرار گرفتن اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان ، بهسازی ۲۰ کیلومتر مسیر آغاز گردید.

اکبری افزود: به دلیل کم عرض بودن جاده و محدودیت در شانه های راه، پس از تعریض ابنیه فنی در این محور، دیگر عملیات پروژه نیز ادامه خواهد یافت.

معاون راهداری ضمن قدردانی از مساعدت‌های کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در جهت اجرای این پروژه‌ها افزود: امروز عملیات اجرایی این پروژه رسما آغاز می شود و مقرر است در این بیست کیلومتر، پنج متر به عرض جاده اضافه شود و عرض محور به ۱۱ متر برسد و هدف از اجرای این پروژه، اصلاح نقاط پرحادثه این مسیر پر تردد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه