English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

انعقاد شش قرارداد اجرای آسفالت سطحی برای ارتقاء رویه آسفالتی راه‌های فرعی و روستایی استان مرکزی بطول ۲۴۰ کیلومتر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از انعقاد شش قرارداد اجرای آسفالت سطحی برای ارتقاء رویه آسفالتی راه‌های فرعی و روستایی استان به طول ۲۴۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

انعقاد شش قرارداد اجرای آسفالت سطحی برای ارتقاء رویه آسفالتی راه‌های فرعی و روستایی استان مرکزی بطول ۲۴۰ کیلومتر

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل این اداره کل گفت: برای نگهداری از راه‌های فرعی و روستایی در سطح استان مرکزی، شش قرارداد در قالب اجرای آسفالت سطحی با پیمانکار بخش خصوصی  منعقد شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح در شهرستان خنداب شروع شده و در حال حاضر پیمانکار مربوطه در محور «جیریا - دوراهی دیزآباد» مشغول اجرای آسفالت می‌باشد.

به گفته جهانی اجرای آسفالت سطحی در راه‌های فرعی و روستایی استان مرکزی، یکی از طرح‌های اجرایی این اداره کل می‌باشد که امسال در قالب شش قرارداد شامل محورهای فرعی و روستایی در شهرستانهای: ۱-اراک و کمیجان ۲-شازند و خنداب ۳-خمین، محلات و دلیجان ۴-ساوه و زرندیه ۵-آشتیان و فراهان و ۶-تفرش اجرا خواهد شد.

وی مجموع اعتبار این شش قرارداد را ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح، رویه آسفالتی حدود ۲۴۰ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی استان مرکزی ارتقاء خواهد یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: پروژه‌های مختلف دیگری در حوزه راهداری از جمله نگهداری راه‌ها، نگهداری و توسعه ایمنی راه‌ها و نگهداری و توسعه ابنیه فنی راه‌های استان در حال اجراست که مجموع پروژه های فعال و خاتمه یافته در حوزه راهداری استان از ابتدای امسال به بیش از یکصد پروژه بزرگ می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه