English

در دولت سیزدهم:

تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان شازند از راه آسفالته برخوردار شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اتمام ساخت راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان شازند در دولت سیزدهم خبر داد.

تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان شازند از راه آسفالته برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی،  «مهرداد جهانی» گفت: با تلاش بی وقفه و بمنظور محرومیت زدایی از روستاها و مناطق کم برخوردار استان، با ساخت ۹ کیلومتر راه روستایی در شهرستان شازند، ضمن اینکه چهار روستای «ده ذوالفقار»، «چهارچریک»، «آدینه مسجد» و «علی آباد» از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند، آسفالت راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان شازند در دولت سیزدهم به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه شهرستان شازند دارای ۱۵۶ روستای بالای ۲۰ خانوار است گفت: به همت دولت مردمی در دوسال اخیر ۲۱ کیلومتر راه روستایی در شهرستان شازند ساخته شد.

جهانی افزود: روستاهای چهارچریک، ده ذوالفقار، آدینه مسجد و علی آباد در مرز بین دو استان مرکزی و لرستان قرار دارند که با اجرای این طرح مسیر ارتباطی این روستاها هم به سمت شازند و هم به سمت بروجرد کاملا آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: برای ساخت راه روستایی «چهارچریک - ده ذوالفقار»، «آدینه مسجد» و «علی آباد» بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته وی در زمینه ساخت، نگهداری و توسعه راه‌های شهرستان شازند، اقدامات بسیار ارزشمندی در دولت سیزدهم انجام شده است که از آن جمله می توان به ساخت راه‌های روستایی مانند ده حسین، چهارچریک، آدینه مسجد بالا، آدینه مسجد پایین، علی آباد، بان و تکیه، لکه گیری و روکش آسفالت محور اراک - بروجرد، شازند - ازنا و شازند - دوراهی، نصب بیش از ۱۲ کیلومتر روشنایی طولی در گردنه توره، گردنه زالیان و محور شازند - آستانه، تعریض جاده و تکمیل پل در محور شازند - آستانه و نصب حفاظ میانی بتنی در محور اراک - بروجرد و شازند - آستانه، تعریض محور بصری به طول ۱۵ کیلومتر و بسیاری اقدامات مختلف دیگری اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه