English

تردد بیش از ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه در راه‌های برون شهری در اردیبهشت‌ماه

طی اردیبهشت‌ماه امسال بیش از ۶۷ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۸۸۹ وسیله نقلیه در راه‌های بین استانی کشور تردد داشتند که نسبت به اردیبهشت‌ماه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

تردد بیش از ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه در راه‌های برون شهری در اردیبهشت‌ماه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بر اساس اطلاعات سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت راه‌های کشور، متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک در اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به اردیبهشت‌ماه سال گذشته نیز هفت درصد افزایش داشت که نشان دهنده افزایش سفرها در سال جاری نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته است.

این گزارش می‌افزاید: متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک نسبت به فروردین‌ماه امسال، چهار درصد کاهش داشت که نشان دهنده کاهش سفرها در ماه جاری نسبت به ماه گذشته به دلیل تعطیلات نوروز است.

بر اساس این گزارش بیشترین تردد بین استانی وسایل نقلیه در تاریخ سوم اردیبهشت ماه با دو میلیون و ۹۸۱ هزار و ۹۴۰ وسیله نقلیه همزمان با موج بازگشت سفرهای عید فطر و کمترین تردد نیز در تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه با یک میلیون و ۹۲۸هزار و ۵۱۴ وسیله نقلیه توسط مرکز مدیریت راه‌های کشور ثبت شد.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور بیشترین افزایش تردد بین استانی وسایل نقلیه مربوط به استان‌های بوشهر با ۳۹ درصد، کهگیلویه و بویراحمد با ۳۶ درصد و ایلام با ۳۲ درصد، همچنین بیشترین کاهش تردد مربوط به استان‌های لرستان، مازندران و کردستان به ترتیب با ۱۱، چهار و یک درصد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه