English

بهزاد راجی به عنوان سرپرست روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای سازمان منصوب شد

در مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، ضمن تجلیل از فخاران مدیر پیشین روابط عمومی، راجی به عنوان مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی این سازمان معرفی شد.

بهزاد راجی به عنوان سرپرست روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای سازمان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در این مراسم که با حضور اعضای هیات عامل، جمعی از مدیران سازمان و مدیران روابط عمومی ادارات کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌‌ای و همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان گفت: افتخار من این است که بخشی از سابقه خدمتی خود را در حوزه روابط عمومی سپری کرده‌ام.

وی روابط عمومی را کاری دشوار، طاقت فرسا و پرمسئولیت توصیف کرد و افزود: به سهم خود از زحمات تمامی همکارانم در روابط عمومی سازمان تقدیر و تشکر می‌کنم، همچنین از تلاش‌های آقای فخاران طی تصدی مدیریت روابط عمومی و حضور پررنگ روابط عمومی در امور مختلف با وجود مسئولیت‌ها و حجم بالای فعالیت‌های سازمان قدردانی می‌کنم.

وی ابراز امیدواری کرد آقای راجی مدیر روابط عمومی با انرژی و توان و سوابق موثر خود و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت تبیین مسئولیت‌های سازمان و ارائه طرح‌های نو به نحوی تاثیرگذار عمل کند.

امانی ضرورت تبیین جایگاه و مسئولیت‌ها و فعالیت‌های سازمان به مردم را یادآور شد و گفت:باید با پرهیز از روزمرگی و با ارائه طرحهای جدید و نو به دنبال اثرگذاری و همچنین به تصویر کشیدن زحمات و خدمات رانندگان و راهداران شریف و تلاشگر باشیم.

بر اساس این گزارش در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات منصور فخاران طی مدت تصدی مدیریت روابط عمومی تقدیر شد و با ابلاغ حکم، بهزاد راجی به عنوان مشاور ریاست و سرپرست دفتر روابط‌عمومی سازمان معرفی شد.

گفتنی است بهزاد راجی مشاور ریاست و سرپرست دفتر روابط‌عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، سوابق مدیریتی در شهرداری تهران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و دیوان محاسبات کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه