English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

تحول در جاده های مازندران با افزایش ضریب ایمنی امکان پذیر است

مدیرکل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با تمام محدودیت ها، ارتقا و افزایش ضریب ایمنی جاده ها همیشه اولویت کاری راهداران این اداره کل بوده و تحول در راه های استان با افزایش ضریب ایمنی امکان پذیر است.

تحول در جاده های مازندران با افزایش ضریب ایمنی امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان اظهار داشت: اقدامات وسیعی این اداره ‌کل در زمینه ایمنی محورهای ارتباطی استان در دست اقدام دارد که می توان به  احیا و بازسازی علائم محورها، به ویژه در محورهای مواصلاتی و راه های شریانی، اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری رویه های آسفالتی، اجرای خط کشی، آشکارسازی نقاط پرحادثه با به کارگیری از علائم، چراغهای چشمک زن، شانه سازی راه های اصلی و فرعی به ویژه در نقاط کوهستانی پر تردد که دارای واریزه کوهی می باشند، اصلاح و رفع  مقاطع حادثه خیز زودبازده اشاره کرد که با جدیت در دست اجرا است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مازندران تنها استانی است که از طریق سه محور شریانی به پایتخت کشور متصل بوده و بخش اعظمی از ترافیک و تردد کشور از پایتخت به مازندران بوده، می بایست در خصوص ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی جاده های این استان نگاه ویژه و ملی صورت بگیرد.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای استان مازندران بر ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال اشاره و تصریح کرد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و بالاخص شبکه حمل و نقل جاده ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کوچکترین عامل بازدارنده این جریان پیوسته، صدمات جبران ناپذیری را به طور مستقیم و غیر مستقیم وارد خواهد ساخت.

وی افزود: سال گذشته توانستیم تا همت و تلاش بی وقفه گامی مثبت در جهت برنامه ها و اهداف خود برداشته و امید است در سال جاری نیز با غیرت و همت مثال زدنی نقش بسزایی در ارتقاء اداره کل و سازمان متبوع برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه