English

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری مازندران:

عملیات تعمیر و مرمت پل زنگوله محور کندوان در دست اجرا است

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: عملیات تعمیر و مرمت پل زنگوله در محور پرتردد کندوان در دست اجرا است.

عملیات تعمیر و مرمت پل زنگوله محور کندوان در دست اجرا است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، کامل نصراللهی با اشاره به اینککه شناسایی، تعمیر و بهسازی پل ها و همچنین دیگر ابنیه فنی آسیب دیده در جاده‌ها را وظیفه مهم اداره نگهداری ابنیه فنی ذکر کرد و اظهار داشت: عملیات مرمت پل زنگوله محور کندوان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در دست اجرا می باشد و بزودی به بهره برداری می رسد.       

وی ادامه داد: موضوع تعمیر و رسیدگی به امور نگهداری پل‌ها و ابنیه فنی با جدیت در دست اقدام است و همواره تلاش شده با بکارگیری افراد متخصص و با تجربه وضعیت کیفی پل‌ها و ابنیه فنی ارتقا یابد.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، عمده اقدامات انجام شده اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های  استان را بهسازی، ارتقای ایمنی، تعمیر و نگهداری پل‌ها عنوان کرد و افزود: بهسازی و تعمیر پل‌ها شامل تعمیر رادیه و برید،کوله، عرشه و ترمیم فونداسیون همچنین پاکسازی دهانه و داخل پل‌ها، احداث دیوار برگشتی، تعویض دال‌های فرسوده، اصلاح سیستم زهکشی پل، مقاوم سازی پایه پل‌ها، تعریض پل، مرمت قرنیز است.

وی با اشاره به اینکه 745 دستگاه پل بزرگ و کوچک با دهانه بالای 6 متر در استان وجود دارد گفت: هر سال به طور متوسط بین 10 تا 15 دستگاه پل تعمیرات اساسی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه