English

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای

وزیر راه و شهرسازی در گردهمایی خانواده بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای و اقدامات انجام شده روابط عمومی سازمان در حوزه تولید محتوا و شبکه‌های اجتماعی تجلیل و قدردانی کرد.

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، مهرداد بذرپاش در این مراسم و در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی ستاد و سازمان‌‌های تابعه این وزارتخانه، وظیفه روابط عمومی‌ را ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان ذکر کرد.

وی با تاکید بر این‌که روابط عمومی‌ها مشاوران امین مدیران و منشاء تحول و تغییر هستند، اظهار داشت: روابط عمومی‌ وظیفه ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان را دارد

وی ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان، جایگاه روابط عمومی را تنظیم کننده سازمان مرتبط خود با عموم مردم و یا مخاطبان آن دانست.

بذرپاش مخاطبان وزارت راه و شهرسازی را با توجه به‌ وسعت خدمات این سازمان، عموم مردم دانست و افزود: وظیفه روابط عمومی، ایجاد روابط درست، دقیق و صادقانه با عموم مردم به عنوان ذینفعان این سازمان است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اقدامات و برنامه‌های قابل توجهی در حوزه‌های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی در حال انجام است که لازم است اطلاع رسانی و به عموم اطلاع داده شود.

وی وزارت راه و شهرسازی را بزرگترین سازمان اجرایی کشور دانست که در همه بخش‌ها تماس حداکثری با مردم دارد، بنابراین باید یکی از خادم‌ترین سازمان‌ها باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تماس حداکثری وزارت راه و شهرسازی با مردم، این سازمان زیر ذره بین قضاوت‌ها در بیشترین حد قرار دارد و کوچکترین اشکال و ایرادی به شدت بازتاب خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی، یکی از وظایف این بخش را ایجاد ادراک درست و دقیق میان مردم و سازمان‌ها دانست و افزود: باید ادراک مردم به عنوان خدمت گیرندگان ادراکی صادقانه باشد تا در لحظات نیاز، مشارکت و همراهی مردم را به ارمغان بیاورد.

بذرپاش با بیان این‌که قطعا کار روابط عمومی‌ها یک کار حاشیه‌ای نیست، افزود: هر جا سازمانی به موفقیت رسیده، حاصل ادراک‌سازی درست میان روابط عمومی و مردم بوده است.

وی تاکید کرد: .

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که اجتماعی‌ترین بخش هر سازمان، نهاد روابط عمومی است، به خطای هاله‌ای اشاره کرد و گفت: گاهی خدمات و اقدامات کوچک‌تر به اندازه اقدامات بزرگ برای اطلاع رسانی جدی گرفته نمی‌شود، در حالی که با نگاه سرعت بخشی، کیفیت بخشی و غنی‌تر شدن باید این اقدامات انجام شده و به مردم با استفاده از ابزارهای مناسب و ابتکار و بدون بزرگ نمایی اطلاع رسانی شود.

وی روابط عمومی‌ها را یکی از ساختارهای اصلی برای انگیزه بخشیدن به روابط درون سازمانی دانست و افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان مشاوران امین سازمان‌ها بوده و در بالاترین سطح مشاوران و مدیران قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساختار روابط عمومی‌ها اصلاح می‌شود و جایگاه آن‌ها ارتقا خواهد یافت.

بذرپاش روابط عمومی‌ها را یاوران وزارت راه و شهرسازی برای انعکاس اقدامات در استان‌ها با استفاده از ابزارهای به‌روز دانست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه