English

پیش‌بینی بیش از دو میلیون تردد در جاده‌های کشور در تعطیلات هفته پایانی اردیبهشت

پیش بینی سامانه‌های مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از متوسط تردد بیش از دو میلیون و ۱۵۰ هزار تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات هفته پایانی اردیبشهت ماه جاری حکایت دارد.

پیش‌بینی بیش از دو میلیون تردد در جاده‌های کشور در تعطیلات هفته پایانی اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مطابق گزارش مرکز مدیریت راه های این سازمان پیش بینی می شود در تعطیلات هفته پایانی اردیبهشت ماه امسال در بازه زمانی دوشنبه 25 اردیبهشت تا جمعه 29 اردیبهشت، دو میلیون و 150 هزار تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور انجام شود.

این گزارش حاکی است بیشترین تردد در تعطیلات پیش‌رو در روزهای دوشنبه 25 اردیبشهت و چهارشنبه 27 اردیبهشت در مسیرهای رفت و روز جمعه 29 اردیبهشت در مسیرهای برگشت خواهد بود و استان‌های مازندران، گیلان، فارس، اصفهان، اردبیل و خراسان رضوی جاذب سفر هستند.

این گزارش در مورد پیش‌بینی تخلیه و انباشت در این بازه زمانی می‌افزاید: بیشینه تخلیه از استان‌های تهران و البرز با 550 هزار وسیله نقلیه برآورد شده و همچنین پیش‌بینی می‌شود 175هزار وسیله نقلیه در استان مازندران و 155 هزار وسیله نقلیه در استان گیلان انباشت شود.

بر اساس این گزارش در روزهای 25 اردیبهشت(بعد از ظهر) و 26 اردیبهشت (از ساعت 7 صبح تا عصر ) و 27 اردیبهشت (بعد از ظهر) در مسیر کرج_چالوس، محدوده شهرستانک تا هزارچم، ترافیک سنگین پیش بینی شده است، همچنین از ظهر 28 اردیبهشت و ساعت 7 صبح 29 اردیبهشت ترافیک سنگین در مسیر چالوس به کرج، محدوده‌های مرزن آباد، مکارود و گچسر پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، در قطعه یک انتهای آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت بعد از ظهر روز 25 اردیبهشت، از ساعت 7 صبح روز 26 اردیبهشت و از ساعات انتهایی روز 27 اردیبهشت، شاهد ترافیک سنگین خواهیم بود، همچنین در محور هراز در مسیر رودهن به سمت آمل از بعد از ظهر روز 25 اردیبهشت و از ظهر تا بعد از ظهر روز 26 اردیبهشت و ساعت های انتهای روز 27 اردیبهشت ماه و در مسیر آمل به رودهن از پیش از ظهر تا انتهای روز جمعه 29 اردیبهشت ماه ترافیک سنگین حاکم خواهد بود.

گزارش مرکز مدیریت راه ها در خصوص محورهای با حجم تردد بالا و احتمال ترافیک سنگین و نیمه سنگین در بازه زمانی فوق می‌افزاید: محور فیروزکوه در مسیر فیروزکوه به قائمشهر در بعد از ظهر روز 25 اردیبهشت و در مسیر برگشت از قائمشهر به فیروزکوه در بعد از ظهر روز 29 اردیبهشت ماه، شاهد ترافیک نیمه سنگین خواهد بود، همچنین در موج برگشت سفرها در مسیر پردیس- تهران در روز 29 اردیبهشت از ساعات ابتدایی ظهر، تردد سنگین وجود خواهد داشت.

شایان ذکر است در مسیر آزادراه رشت-قزوین در بعد از ظهر روزهای 25 ، 26 و 27 اردیبهشت در مقطع رودبار، تردد سنگین خواهد بود، همچنین در مسیر آزادراه قزوین به رشت روز جمعه 29 اردیبهشت از ساعت 12 ترافیک سنگین و نیمه سنگین پیش بینی می‌شود.

در مسیر آزادراه کرج- قزوین نیز در ساعات انتهایی روز 25 اردیبهشت، ترافیک سنگین و از ساعات ابتدایی روز 26 اردیبهشت تردد نیمه سنگین خواهدبود، همچنین در مسیر آزادراه قزوین_کرج از پیش از ظهر تا انتهای روز جمعه 29 اردیبهشت ماه تردد نیمه سنگین پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه