English

تسطیح بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راههای شهرستان بیله سوار

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار گفت:بیش از 400 کیلومتر از حریم راههای اصلی روستایی و مرزی این شهرستان در یک ماهه گذشته تسطیح و رگلاز شده است.

تسطیح بیش از 400 کیلومتر از حریم راههای شهرستان بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،ضیاء فکری در بازدید از راههای روستایی این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده 200 کیلومتر از راههای روستایی و اصلی شهرستان بیله سوار توسط راهداران قنو زنی شده افزود:در این مدت عملیات زیرسازی و احداث راه روستایی حاج تاپدوق به طول 3 کیلومتر نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی 3.5 کیلومتراز راه روستایی ملانقی قنبر انجام شده و آسفالت آن نیز در حال اجرااست تصریح کرد: در 1 ماهه گذشته عملیات احداث باند جنوبی خیابان امام خمینی شهر جعفرآباد که زیرسازی آن توسط شهرداری انجام شده و آسفالت این مسیر نیز به طول 500 متر در عرض 8 متر توسط این اداره در حال اجراست.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بیله سوار در مدت یاد شده لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان را با استفاده از 120 تن آسفالت سرد و گرم یادآور شدو خاطرنشان کرد: راهداران 50 عدد علائم اخطاری و انتظامی و 6 متر مربع تابلو اطلاعاتی در راههای این شهرستان تهیه ونصب کرده اند.

فکری حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و اظهار کرد:با حضور گشت راهداری در محورها تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راهها 1مورد ساخت وساز غیر مجاز قلع وقمع و 8مورد اخطارنیز به متخلفان ابلاغ شده است.

وی رنگ آمیزی 131 متراز سرعت کاهها ، برچیدن 62 عدد ازعلائم فرسوده و فاقد کارایی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز از قبیل نصب تابلو هشدار دهنده و نصب چراغ چشمک زن، تنقیه و لایروبی 168 دهنه پل ها و ایجاد دپوی خاکی ، علف زنی کناره تابلوها ،مستقر نمودن اکیپ های راهداری در محل پر حادثه، سرویس دو ره ای 10 دستگاه از ماشین آلات سنگین وسبک و شستشوی علائم بعد از هر بارندگی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در 1ماهه گذشته برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه