English

در راستای ارتقای سطح دسترسی خانوارهای روستایی انجام شد:

اجرای بهسازی و روکش راه‌های روستایی شهرستان میناب

عباس شبانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میناب از اجرای احداث، بهسازی و روکش راه‌های روستایی شهرستان میناب خبر داد و گفت: اهداف این طرح، رفع محرومیت‌زدایی و ارتقای سطح دسترسی خانوارهای روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص‌های توسعه روستایی است.

اجرای بهسازی و روکش راه‌های روستایی شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، اهداف اجرای طرح احداث، بهسازی و روکش راه‌های روستایی شهرستان میناب ، رفع محرومیت‌زدایی و ارتقای سطح دسترسی خانوارهای روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص‌های توسعه روستایی است.

«عباس شبانی»، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان میناب با اعلام این خبر گفت: این پروژه‌ها در محورهای روستایی بخش‌های چهارگانهٔ شهرستان (مرکزی، بندزرک، توکهور و هشتبندی وسندرک) میناب در حال اجرا است.

وی گفت: پروژه احداث و بهسازی محورهای روستایی مذکور به طول ۱۹ کیلومتر در دستور کار قرارگرفته که عملیات اجرایی آن‌ها به‌صورت فعال در حال انجام است.

وی تصریح کرد: درصد پیشرفت پروژه‌های راه روستایی فعال در سطح شهرستان از ۲۰ تا ۹۵ درصد متفاوت و تاکنون هفت کیلومتر آن صورت گرفته است.

شبانی تأکید کرد: احداث و بهسازی این میزان از راه‌های روستایی در سطح شهرستان تأثیر بسزایی در رفع محرومیت‌زدایی و ارتقای سطح دسترسی خانوارهای روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص‌های توسعه روستایی ازجمله دسترسی به مراکز بهداشتی، درمانی و فرهنگی مناسب فراهم خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه