English

با هدف بهره مندی روستاییان از راه مناسب انجام می شود;

تسریع در روند عملیات راهسازی روستایی نرگسان_تنگ شاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در بازدید از راه روستایی نرگسان _ تنگ شاه از تسریع در انجام عملیات این محور روستایی خبرداد.

تسریع در روند عملیات راهسازی روستایی نرگسان_تنگ شاه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان که بامداد امروز برای بررسی روند احداث این محور به مناطق کوهستانی عنبرآباد سفر کرد گفت:با توجه به سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم به منطقه تنگ شاه در سفر استانی خود به جیرفت و حضور در منطقه تنگ شاه و قول ساخت راه روستایی در این منطقه ماموریت ساخت و احداث این راه روستایی با توجه به دستور رئیس جمهور در دستور کار ویژه این اداره کل قرار گرفت.

مجتبی محمودی از تشکیل تیم فنی و پیمانکار برای احداث راه روستایی تنگ شاه خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده از اولین ساعات دستور ریاست محترم جمهوری این ماموریت در اولویتهای کاری این اداره کل قرار گرفت و امروز هم با توجه به ارائه دستور کارهای جدید برای سرعت بخشیدن به کار و روال نظارتها از تمامی ظرفیت فنی و نظارتی برای تسریع در روند احداث استفاده کردیم .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: محور مردهک _ نرگسان _تنگ شاه به طول ۵۳ کیلومتر که ۲۳ کیلومتر در سنوات گذشته به بهره برداری رسیده و ۱۰ کیلومتر آن با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در حال انجام می باشد و جهت تکمیل باقیمانده مسیر نیازبه اعتبار ۱۵۰۰ ملیارد ریال اعتبار دیگر است. مجتبی محمودی در بازدید از روند احداث محور گمرکان_ امجز هم از اهتمام جدی این اداره کل برای پیشرفت کاری این محور خبر داد و گفت: این محور به طول۱۲ کیلومتر است که ۵ کیلومتر آن در سنوات گذشته به بهره برداری رسیده ۷ کیلومتر از باقیمانده مسیر با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد که جهت تکمیل نیاز به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان بیان کرد: امیدواریم با همتی جهادی و حمایتهای استانی و کشوری برای پیشرفت پروژه ها در مناطق کوهستانی عنبرآباد بتوانیم هدیه ای شایسته به مردم این مناطق که شایسته بهترین خدمت ها هستند ارائه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه