English

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی

افزایش ۱۱۵ درصدی مشارکت در انتخابات نظام مهندسی کشور/مرجع رسیدگی به رد صلاحیت ها نیستیم!

عبدی قهرودی، مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: مشارکت در انتخابات نظام مهندسی رشد چشمگیری داشته و به ۴۴/۲ درصد رسیده است.

افزایش ۱۱۵ درصدی مشارکت در انتخابات نظام مهندسی کشور/مرجع رسیدگی به رد صلاحیت ها نیستیم!

به گزارش خبرگزاری موج، علی محمد عبدی قهرودی، مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در نشستی با خبرنگاران در خصوص انتخابات نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: خوشبختانه مشارکت در انتخابات نظام مهندسی کشور نسبت به دوره گذشته با رشد ۱۱۵ درصدی روبرو بوده است.

وی گفت: در دوره گذشته از ۵۵۰ هزار عضو نظام مهندسی در سراسر کشور تنها ۲۰ درصد شرکت کرده بودند که این میزان در دوره اخیر به ۴۴/۲ رسیده است.

مدیرکل توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی در خصوص آمار مشارکت در استانهای مختلف نیز اظهار کرد: در تمامی استانها افزایش مشارکت در انتخابات داشتیم ولی در هیچکدام از استانها میزان مشارکت کاهشی نبوده و تنها در ۸ استان آمار مشارکت در کمتر از ۴۰ درصد بوده که باز هم نسبت به دوره قبل افزایشی بوده است.

عبدی قهرودی تصریح کرد: بیشترین مشارکت مربوط به استانهای ایلام، سیستان و بلوچستان و اردبیل بوده و کمترین میزان آن مربوط به استانهای اصفهان، تهران و کرمانشاه صورت گرفته است.

وی افزود: در ۲۹ استان فرایند رسیدگی به شکایت ها   انجام شده و در استان البرز نیز هنوز انتخابات تایید یا رد نشده، در تهران نیز به دلیل تاخیر در برگزاری انتخابات هنوز فرایند رسیدگی به شکایات انجام نشده است.

این مقام مسئول درباره رد صلاحیت برخی نامزدها نیز گفت: وزارت راه مرجع رد صلاحیت ها نیست و هیات نظارت بر انتخابات استانها به این امر رسیدگی می کند.

 

در حال تکمیل

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه