English

شهرام باباخانی:

پرونده مسکن مهر اردبیل تا پایان امسال بسته می شود

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پرونده مسکن مهر اردبیل تا پایان امسال بسته می شود.

پرونده مسکن مهر اردبیل تا پایان امسال بسته می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل٬ شهرام باباخانی معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به این که برخی متقاضیان مساکن مهر در حال حاضر به دلیل عدم تحویل واحد خود از شرایط موجود ناراضی هستند که در این زمینه می‌توانند مشکلات خود را با ما در میان بگذارند.

وی با اشاره به رفع نواقص واحدهای موجود افزود: اجرای این پروژه از سال 86 آغاز شده و اردبیل با دارا بودن سهمیه 30 هزار واحدی توانست احداث 41 هزار واحد را در دستور کار قرار دهد که خوشبختانه نسبت به وضعیت استان‌های هم‌جوار و غیرهمجوار شرایط مطلوبی را دارا هستیم و برخی از واحدها که تحویل داده نشده‌اند به دلیل مشکلات پیمانکاران بوده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون 40 هزار و 156 واحد مسکن مهر به مرحله بهره‌برداری رسیده و 844 واحد نیز در حال تکمیل است که در تلاش هستیم طبق برنامه‌ زمانبندی این پروژه را تا پایان امسال به اتمام رسانده و در راستای توسعه استان اقدامات اساسی انجام دهیم.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون عمده مشکلات ما مربوط به اداره تعاون است که یک عده با هیئت مدیره کارآمد در زمان مناسب در خانه‌شان سکونت گزیدند ولی این موضوع برای همه به این شکل صدق نکرد و به دلیل مشکلاتی روند این پروژه با تعویق روبه‌رو شد.

 وی بیان کرد: یک طرف دیگر قضیه این است که صاحبان مسکن مهر با وجود تحویل واحدها با عدم امکانات روبه‌رو هستند و این موضوعی نیست که انکار کنیم و در تمامی این موارد مسکن و شهرسازی سعی می‌کند تا آن‌جایی که در حد توانش است ورود پیدا کرده و به حل مسئله بپردازد.

باباخانی تصریح کرد: واگذاری زمین به عهده مسکن و شهرسازی است که در اختیار اداره تعاون قرار داده می‌شود و پس از آن نیز ساخت واحدها طبق شرایط قانونی به بخش خصوصی واگذار می‌شود و روال کار به همین شکل ادامه می‌یابد که مدیرعامل نیز در این حیطه اقداماتی انجام می‌دهد.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در این موارد نیز مشکلاتی وجود دارد و با توجه به این که برخی متقاضیان انصرافی هستند و با پرداخت مبلغ بسیار اندکی همکاری‌های لازم را با مدیرعامل پروژه می‌کنند به همین دلیل بخش خصوصی با مشکلات مالی روبه‌رو می‌شود و حتی شاهد این موضوع بوده‌ایم که واحدی به سه متقاضی فروخته شده است.

 باباخانی اظهار کرد: عدم امانتداری برای ساخت و اجرای پروژه‌ها یکی دیگر از مشکلاتی است که با آن روبه‌رو هستیم و برای حل مشکل در این زمینه بازرسی باید مبالغ را به حسابرسی تحویل دهد تا در این زمینه مشکلات در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود که البته این موضوع نیز پروسه زمانی طولانی را نیاز دارد ولی حتما به دلیل حساسیت کافی می‌تواند ماحصل مناسب‌تری به دنبال داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی