English

امام جمعه موقت اراک:

هرکسی که شرایط رای دادن دارد باید ۱۱ اسفند خود را به پای صندوق‌های رای برساند

امام جمعه موقت اراک گفت: هرکسی که شرایط رای دادن دارد باید ۱۱ اسفند خود را به پای صندوق‌های رای برساند.

هرکسی که شرایط رای دادن دارد باید ۱۱ اسفند خود را به پای صندوق‌های رای برساند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه اراک، با تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: حضور مردم ولایت‌مدار کشور و استان مرکزی در راهپیمایی دشمن‌سوز ۲۲ بهمن‌، آفرین داشت و این حضور مجدد باید در ۱۱ اسفند دشمنان را بسوزاند.

وی بیان کرد: هر سال بر شکوه این راهپیمایی افزوده می‌شود و امسال حضور گسترده جمعیت جوان و نوجوان و دهه‌های ۸۰ و ۹۰، شکوه خاصی ایجاد کرده بود.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: مردم به رهبری امام خمینی(ره) و به دنبال آن رهبر معظم انقلاب تاکنون در صحنه‌های مختلف حضور داشته و مقابل دشمنان ایستاده‌اند، با تلخی‌ها ساخته و با مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌اند و از شیرینی‌ها نیز بهره برده‌اند و امروز این کشور به برکت انقلاب اسلامی یکی از قدرتمندترین کشورها است.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور اظهار کرد: هرکسی که شرایط رای دادن دارد باید ۱۱ اسفند خود را به پای صندوق‌های رای برساند.

وی گفت: وای بر افرادی که دیگران را از رای دادن مایوس کنند، این آتش است و به طور قطع اثری هم ندارد.

امام جمعه موقت اراک افزود: وظیفه نامزدهای انتخاباتی و افرادی که وارد این عرصه شده‌اند، بسیار سنگین است و این افراد باید نشان دهند که فردی در تراز جمهوری اسلامی هستند، چه انتخاب شوند چه نشوند.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند، کاری به رقبا نداشته باشند و یکدیگر را تخریب نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آموزش و پرورش نسل کنونی جامعه را دریابد و تلاش کند تا سربازان خوبی برای امام زمان(عج) تربیت کنند و معلمان بدانند کوچکترین غفلت قابل جبران نیست.

امام جمعه موقت اراک یادآور شد: امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی سفارت صهیونیستی را تعطیل کرد و بلافاصله سفارت فلسطین را افتتاح کرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور گفت: ۴۵ سال است که رژیم منحوس تلاش و توطئه می‌کند، اما دست به جایی نبره و با طوفان‌الاقصی استخوان‌هایش خرد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه