English

امام جمعه موقت اصفهان:

شرکت در انتخابات یک واجب شرعی و اخلاقی است

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: امروز ضروری است از القائات دشمنان دوری کنیم و برای پیشرفت کشور در انتخابات شرکت کنیم، زیرا شرکت در انتخابات یک واجب عینی، شرعی و اخلاقی است.

 شرکت در انتخابات یک واجب شرعی و اخلاقی است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حجت الاسلام سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه در هیچ جای این دنیا کشوری مانند ایران نیست که تمامی ارکان کشور توسط مردم انتخاب شوند، گفت:لازم است امروز علی‌رغم مشکلات معیشتی در انتخابات شرکت کنیم.

وی اضافه کرد: پرچم برافراشته انقلاب اسلامی دشمنان را ذلیل کرده است و همه باید برای پیشرفت کشور در انتخابات شرکت کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره باینکه نمایندگانی که در انتخابات توسط مردم انتخاب می‌شوند،بیان داشت: منتخبین مردم در مجلس باید برای دردهای مردم درمان ارائه کنند، این استان در خطر بی‌آبی و فرونشست است، نمایندگان برای حل این مشکلات اقدام عملیاتی انجام دهند.

حجت الاسلام میردامادی با قدردانی از حضور گسترده مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حماسه ۲۲ بهمن نشان داد که ایران در مسیر حق حرکت می‌کند، علی‌رغم اینکه تهدیدات فراوانی از سوی دشمن مطرح شده بود، اما مردم بدون هیچ ترسی حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه ماه شعبان فرصتی برای آمادگی انسان برای ضیافت الهی است،افزود: امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که برخی مانند فرعون تصور می‌کنند قدرت تسلیحات نظامی و ثروت پیروزی را رقم می زند در حالی که ایمان و تزکیه نفس پیروزی واقعی را به ارمغان می آورد.

خطیب نماز جمعه اصفهان گفت: امروز شاهدیم که بزرگ‌ترین دشمن استکبار جهانی است که با حمایت از رژیم صهیونیستی در جنایات علیه مردم غزه نقش مهمی ایفا می‌کنند، بنابراین کشورهایی که با کشورهای استکباری رابطه دارند، از اهالی دوزخ هستند.

حجت الاسلام میردامادی ادامه داد:امروز مردم غزه رژیم صهیونیستی را به زانو در آورده‌اند و  در این راستا این رژیم مرتجع دست به جنایت علیه کودکان زده است .

 امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه پیروزی مردم غزه حاصل تزکیه نفس است، گفت: در دوران دفاع مقدس نیز تمامی قدرت‌های جهانی مقابل ایران ایستادند، اما رزمندگان ایران با مناجات و ایمان خود عرصه را بر دشمنان تنگ کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه