English

امام جمعه اصفهان تاکید کرد:

پرهیز از تهمت و بدگویی به نامزدهای انتخاباتی

امام جمعه اصفهان نسبت به تهمت و بدگویی به نامزدها درتبلیغات انتخاباتی تاکید کرد.

پرهیز از تهمت و بدگویی به نامزدهای انتخاباتی
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان گفت: با مصادف شدن یوم الله ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب با ماه رجب امیدواریم امسال سال ذلت و خواری دشمنان باشیم.

وی با بیان اینکه در روزهای تبلیغات انتخابات شاهد بدگویی، تهمت یا بهتان علیه برخی از کاندیداها هستیم،بیان داشت: در قرآن کریم بارها نسبت به پرهیز از تهمت و غیبت تاکید شده و در روایات آمده است احمق‌ترین فرد کسی است که برای دنیای دیگران دست به گناه بزند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به جنگ بین مسلمانان و صهیونیست افزود: این جنگ تمام دنیا را بیدار کرد و در این مدت چهارماهه جنگ، مسلمان هرگز به خانه و مردم حمله نکرده اند درحالیکه صهیونیست تا کنون ۱۱ هزار کودک را شهید کرده است.

آیت الله طباطبایی نژاد با پاسداشت روز نیروی هوایی ارتش افزود: ۱۹ بهمن ۵۷ نیروی هوایی جان بر کف بدون هیچ ترسی واردعرصه شدند و موجب تسریع روند پیروزی انقلاب شدند.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شویم و بعد از آن پای صندوق‌های رأی رفته و مجدداً با امام (ره) و انقلاب بیعت کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: انسان مسلمان باید حق را یاری و باطل را نهی کند، بر این اساس علما و مراجع تقلید در خصوص مشارکت در انتخابات بر این نظر هستند که انتخابات واجب عینی است .

امام جمعه اصفهان بیان کرد: حضور در انتخابات نیز سبب استحکام پایه‌های انقلاب خواهد شدو انسان مسلمان باید در جنگ با باطل و مدافع حق باشد و آیت الله بهجت و فاضل لنکرانی شرکت در انتخابات را واجب عینی عنوان کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه