English

امام جمعه اصفهان:

امروز دشمنان ایران به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند

امام‌جمعه گفت: امروز دشمنان ایران به دنبال این هستند که کاهش مشارکت در انتخابات رقم بخورد.

امروز دشمنان ایران به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان بیان کرد: دشمنان تمام سعی خود را برای کاهش مشارکت در انتخابات به‌کار گرفته‌اند و به دنبال یاس و ناامیدی هستند.

وی با بیان اینکه قدرت یک حکومت به مردم حامی و پشتیبان آن است، افزود: دشمنان ایران تلاش می کنند که کاهش مشارکت در انتخابات رقم بخورد.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: مشارکت نکردن حتی از روی تنبلی اشتباهی بزرگ است، اگر کسی در انتخابات شرکت نکند التزام عملی به اسلام ندارد، بنابراین زمانی که تمامی بزرگان دعوت به مشارکت در انتخابات می‌کنند نباید به چنین افرادی توجه کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید براهمیت انتخاب نماینده اصلح گفت: باید نسبت به انتخاب نماینده اصلح، انقلابی و متدین تحقیق لازم را داشته باشیم و امیدواریم شاهد یک انتخابات با شکوه باشیم.

وی با اشاره به فرموده امام علی (ع) که می‌فرمایند کمترین وظیفه مؤمن نسبت به خداوند متعال این است که برای معصیت از نعمت خداوند کمک نگیرید، افزود: شیعه کسی است که همراه حضرت علی (ع) باشد و مسیر ایشان را طی کند.

 خطیب نماز جمعه اصفهان بیان داشت: امیرالمؤمنین (ع) شخصیتی است که حتی دشمنان نیز از فضائل ایشان تعریف می‌کردند، امیدواریم خداوند ما را از شیعیان خالص حضرت علی قرار دهد.

وی در ادامه گفت: صفت دیگر مؤمن ضرر نزدن به مردم است و همواره باید با در نظر گرفتن خدا از انجام عمل گناه دوری کند و سعی بر سود رساندن به مؤمنان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند کمترین وظیفه مؤمن نسبت به خداوند متعال این است که برای معصیت از نعمت خداوند کمک نگیرید، امیدوارم خداوند توفیق عنایت فرماید که اهل تقوا باشیم.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه شیعه کسی است که همراه حضرت علی (ع) باشد و مسیر ایشان را طی کند، اظهار داشت: افتخار ما این است که شیعه حضرت علی (ع) هستیم و لازم است وظیفه خود را انجام دهیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه